Три от най-любимите гласове в ефира разговарят с 6 популярни личности за вредните и полезни навици в живота ни. Следете видео поредицата „Черно на бяло“.
Кампанията „Черно на бяло“ за осведоменост за здравето на черния дроб е провокирана от тревожните резултати от изследване*, проведеното тази пролет, според което всеки 3-ти българин не знае къде се намира черният му дроб, като също така е на мнение, че консумацията на алкохол с добро качество вреди по-малко на този жизнено важен орган.
Ива Дойчинова, Елена Розберг и Евелина Павлова, обединени от медийния проект Triple E.Y.E, си поставят тежката задача да обърнат тези плашещи данни, провеждайки 6 видео интервюта с 6 известни личности, с които говорят открито за алкохола, бохемския начин на живот, рокендрола, промяната, храната, страха и стереотипите в нашето общество.
Във второто интервю от серията „Черно на бяло“ Ива Дойчинова повдига завесата на актьорския свят, като ни среща с обичания актьор и Председател на Съюза на Артистите в България - Христо Мутафчиев. Ще разберем повече за душевността на актьорите, тяхното ежедневие, изпълнено със скрити и явни емоции, неподозирано напрежение и бохемски лайфстайл. Какво е да си актьор в България, доколко познаваме проблемите на актьорската гилдия и актуално ли е схващането, че когато говорим за любимите театрални и кино звезди, проблемите с алкохола са тема табу?
Искрено и емоционално Христо Мутафчиев разказа за напрежението в актьорската професия, отговорността да си известен и за това какво разбра от „своята случка“, както нарича инсулта си. „Бях там, тук е по-хубаво“, споделя актьорът и добавя – „с шутове ме върнаха обратно“. Какъв съвет дава актьорът за алкохола и какво още споделя черно на бяло, гледайте в каналите на Triple E.Y.E, а запис на целия разговор ще намерите като подкаст.
*„Запознатост на българите със състоянието и заболяванията на черния дроб“ е количествено онлайн проучване, направено от BluePoint по поръчка на Sanofi Bulgaria, което се реализира за първи път у нас. Период на провеждане: 19 март - 26 март 2019. Обем на извадката: 600 ефективни анкети. Целева група: жени и мъже на възраст 18-65 години. Обхват: градско население