94% от майките харчат доста повече средства за пазаруване на дрехи за своите деца, отколкото за себе си, се казва в ново изследване, проведено на Острова.
Все по-голям брой родители са на мнение, че техните синове и дъщери трябва да изглеждат в тон с модните тенденции, затова и по-крупните суми за визията на децата стават приоритет за британските майки.
Съвсем скоро едногодишната дъщеря на Виктория и Дейвид Бекъм – Харпър Севън пък бе избрана за най-стилното дете на известни родители, като в Топ 10 попаднаха още дъщерята на Бионсе и Джей Зи – Блу Айви (трето място), а също и щерката на Кейти Холмс и Том Круз – Сури (шеста позиция).
В анкетата са участвали близо 1000 жени между 18 и 55 години, а 46% от тях пренебрегват собствения си гардероб и начин на обличане заради наследниците им, дори и да изпитват гузни чувства от този факт.
34% от запитаните дами харчат между 200 и 400 паунда годишно за дрехи на хлапетата вкъщи, а 25% пък отделят от 400 до 600 паунда в рамките на 12 месеца за същите нужди.
Други 25% от родителите редовно дебнат намаленията, за да се сдобият с качествени детски дрехи.
"Пазарът на маркови дрехи за най-малките увеличава стремглаво своето потребление през последното десетилетие, а изборът на аутфит композиции е все по-разнообразен", коментира Пол Ланкастър, собственик на лондонски магазин за детски дрехи.