Да продаваш продукти чрез рекламни послания като цяло не е трудно задача. Показваш хубава снимка, изброяваш качествата, събличаш красива жена и резултатът не закъснява – повече продажби, повече популярност и успех за продукта.
Как обаче се популяризират идеи? Как да обясниш на възможно най-много хора неща, които не могат да се пипнат с ръце и да се усетят на вкус?
Ние знаем как – трудно. Затова социалните кампании, които ни напрвят впечатление, с радост споделяме с вас.
Защото добрите идеи са много по-важни от добрите продукти. С тях (с идеите), ставаме по-добри хора.
Една от любимите ни кампании е свързана със Седмицата на бащата, организирана от няколко големи неправителствени организации, обединили сили в популяризирането на най-важната мъжка роля – тази на бащата.
Миналогодишната кампания беше обвързана с поредица от силни послания, които поставяха типичните стереотипи за мъжете в нова светлина – пречупена през призмата на бащинството.
Благодарение на кампанията понятия като „Мъжът не става от масата“ и „Мъжът има здрава ръка“ придобиха по-добър и по-истински смисъл.
Можете да видите всички послания за истинските качества на мъжете в нашата галерия тук >>>>
ази година Седмицата на бащата е под надслов „Баща за пример“.
Всеки баща или важен за детето мъж е пример, през който детето изгражда представата си за света.
Седмицата на Бащата предоставя още повече възможности за бащите и децата да бъдат заедно, да откриват света рамо до рамо, да споделят своята гледна точка и опит.
По време на Седмицата на бащата можете да се включите в различни събития. Пълната програма е на сайта на Mancare.bg.
Още за бащите:
Ролята на бащата в грижата за децата