Оказва се, че 30% от британците не са на "ти" с математиката и избягват да помагат на децата си при решаването на задачи, възложени им в училище.
Данните са на ново изследване, цитирано от английския сайт "Femalefirst.co.uk", в което са участвали над 2000 майки и бащи на ученици от 8- до 10-годишна възраст.
Анкетираните родители споделят, че математиката е един от най-неразбираемите предмети за самите тях, но лидерството държи френският език.
Близо 65% от майките и бащите пък допълват, че учебните методи ги объркват още повече и те трудно успяват да са от полза на своите синове и дъщери с домашните, което води и до по-слаби оценки в бележника.
Затова училищните педагози от Острова са на мнение, че подходите на преподаване трябва да бъдат осъвременени и още по-интерактивни.
За справка според скорошен доклад на Европейския съюз в България 40% от подрастващите имат незадоволителни знания в четенето, математиката и природните науки.