В месеца на своята 40-годишнина датската верига JYSK представи у нас новата си пролетно-лятна колекция за екстериорен дизайн и декорация. Сериите за новия сезон следват усещането за hygge, както и абсолютното съзвучие с природата, които са отличителен белег не само за скандинавския дизайн, но и за скандинавския начин на мислене и живот.
За сезона пролет/лято 2019 сред най-иновативните и красиви мебели на JYSK безспорно е серията BAMBLE. Тъй като бамбукът е вид трева, материалът е много лек и може лесно да се размества навсякъде. Това е здрав естествен материал, който е и много издръжлив – бамбуковите мебели не се разширяват при наличие на влага и не се свиват, когато са оставени на сухо.
Другият фаворит тази година е ретро серията BEDER. Създадена е сякаш за онези, които поне веднъж в живота си са искали да живеят през 50-те или 60-те години на миналия век. Съвсем типично в стилистиката на дизайна от тази епоха, мебелите BEDER са еднакво подходящи и за навън, и за в дома. В тази серия повечето елементи са подсилени, а външният вид определено е с класически почерк.
Новите тенденции са слънчевият sunbaked, минималистичният harmony (хармония) и характерният Nordic light (Северно сияние). Това разкриха снощи представителите на международната верига по време на градинско събитие, неслучайно наречено „Време е за лято!“. На фокус бяха иновативните предложения от новата колекция, както и плановете на JYSK България за развитие у нас и надграждане на успешните резултати от миналата година.
Тенденцията Sunbaked, както подсказва и името ѝ, е вдъхновена от усещането за вечно лято и се отличава с нежните и топли цветове на сезона, атрактивни комбинации от шарки и материи. Това е тенденция, в която по особено характерен начин датският почерк се съчетава с емоцията и свободата на далечни Египет и Мароко.
От не по-малко далечното за нас Северно сияние идва и вдъхновението за Nordic light. Наричат го холистичен и егоцентричен, а цветовете и комбинациите от материи в тази тенденция предразполагат към поглед навътре в душата на човека и стремежа на всеки от нас да постигне собствената си хармония.
Третата тенденция – Harmony, е изцяло подчинена на минималистичния подход, който носи усещането за лек и ненатрапчив дизайн, изцяло съобразен със законите на природата. Тук на фокус са естествените материали и особено дървото и камъкът. А разковничето отново се крие в стремежа към комбинация от максимум два материала.
„Щастливи сме, че имаме възможността да споделим с вас новите тенденции в екстериорния дизайн и декорацията на JYSK. И още повече се радваме на факта, че любителите на изчистения скандинавски дизайн стават все повече. Това показват и нашите резултати за миналата година, за това говори и успешното разрастване на компанията. В месеца си на 40-годишния ни юбилей открихме първия си магазин в още една държава от семейството на JYSK – Ирландия, където до края на годината ще отворим още 15 обекта. В България плановете ни са да открием поне още 5 обекта на JYSK България до края на август, да увеличим положителния ръст от финансовата 2017/2018 г., както и да запазим досегашния темп на експанзия“, сподели Александру Брату, Country Manager за Румъния и България.
„JYSK България е сред най-бързоразвиващите се в региона, а компанията бе обявена и за Инвеститор на годината за 2018 г. До края на есента предстои и дистрибуционният център в Божурище – своеобразен хъб за региона, да заработи със 100% от капацитета си, като планираме да наемем поне още 100 души само за тази база. Сигурен съм, че и в настоящата година ще успеем да постигнем заложените цели и в края на финансовия ни отчет през септември отново да се поздравим с положителни резултати“, заяви Георги Василев, регионален мениджър.
„Компанията се развива стремглаво и ежедневно се стремим да предлагаме по-добро обслужване и качество на клиентите си. Истината, обаче, е, че същия стремеж влагаме и по отношение на нашите служители. Търсим хора, които обичат предизвикателствата, горят в работата си и са професионалисти в своята област. От своя страна предлагаме множество възможности за развитие, както и не малко поводи за забавление. Дистрибуционният център в Божурище ни дава възможността вече да сме на едно място с всички колеги, които работят и в администрацията, и в логистичната база, като за тази година основният ни фокус ще са колегите в складовата част“, каза Мая Петрова, HR бизнес партньор.