Мечтаем да бъдем вдъхновяващи и успешни жени с високи постижения в кариерата и личния живот. Но вървейки по този път, можем да почерпим опит от онези, които вече са достигнали тези бленувани върхове в професията и семейството си.
Както Анджела Арендс - една от най-богатите жени на света, обявена за най-високо платената жена в Щатите за 2014-а година с общо парично възнаграждение в размер на около 82.6 млн. долара.
Арендс е родена на 7 юни 1960 година в Ню Палестайн, щата Индиана. Представител на зодиакалния знак Близнаци, Анджела израства заедно с петима братя и сестри и проявява креативност от малка, създавайки колажи от модни списания и превръщайки домашен шкаф в нейн собствен артистичен оазис.
След като завършва колеж, тя се мести в Ню Йорк и постепенно започва да се издига в модната индустрия, като в крайна сметка достига до постовете президент на Donna Karan International и изпълнителен вицепрезидент на Liz Claiborne Inc.
Най-дълго обаче се задържа на поста главен изпълнителен директор на Burberry, който заема в продължение на 8 години - от 2006 до 2014 г. Репутацията на Burberry се подобри значително по време на нейното влияние в компанията репутацията на Burberry се подобрява значително и постига цели, които досега са се възприемали като невъзможни за бранда.
Докато работи за луксозния моден лейбъл, Арендс остава корпоративно отдадена и носи предимно дрехи от линията Prorsum на марката. Твърди, че с енергия и идеи се зарежда от огромните количества диетична кола, които пие (понякога изпива по пет или шест кенове на ден).
За осемте години, прекарани на върха на легендарната британска компания, Арендс доказва, че е повече от способна да върви в крак с времето и дори да го изпреварва. Нейна идея е най-ефективната дигитална стратегия в света на модата - изграждане на стабилни връзки между марката Burberry и технологични гиганти като Google и разбира се - Apple.
Тя осъзнава, че светът на мобилните комуникации променя начина, по който потребителите пазаруват. Анджела забелязва новите тенденции - например когато клиентите влизат в магазините не за да си купят продукта веднага, а да се снимат с интересни дрехи, да публикуват фотосите в социалните мрежи и да направят избора си чак след като получат оценката на своите приятели.
Анджела е щастлива жена и в семейно отношение: омъжва се за ученическата си любов Грег, който се грижи за децата, когато семейството се мести в Лондон заради поста на Арендс в Burberry. Двамата имат две дъщери и син.
По време на престоя им във Великобритания семейство Арендс живеят в имение с площ от над 1 100 кв. м в западната част на Лондон със закрит басейн и тенискорт и ползват услугите на иконом и градинар. След това се местят в Силициевата долина.
През 2014-а Анджела напуска Burberry и става първата жена в в ръководния екип на главния изпълнителен директор на Apple Тим Кук. Тя застава на поста търговски директор на бранда. Нейна е основна роля за пускането на smart часовникa на Apple през пролетта на същата година. Работи за марката и до ден днешен, успявайки да си залага все по-високи и предизвикателни цели и да ги осъществява по непредсказуем начин.
Самата Арендс признава, че жената, на която се възхищава най-много, е нейната майка, която я е научила да умее да се справя едновременно с няколко задачи. И в едно нейно интервю споделя, че не иска да бъде най-добрият търговски директор, ако преди това не е постигнала нивото най-добра майка или най-добра съпруга.
За Анджела едни от най-важните "ключове" за професионализъм и успешна работа е да си дадеш сметка, че не можеш сам да свършиш всичко и че имаш нужда от железен екип. A силната ѝ вяра в развиващите се технологии и това, че бъдещият език най-разпространен език в света няма да бъде английският, а езикът на социалните мрежи, движи проектите ѝ напред и ѝ помага да изпреварва времето и конкуренцията си.
Това е тя - Анджела Арендс, Еdna вдъхновяваща жена в мъжкия свят на технологиите, новатор, с чувство за мода и стил, с желание за по-висока глобалност на работата си и по-вълнуващ резултат за потребителското преживяване.