H&M дава старт на целогодишната инициатива за събиране на стари дрехи с нова кампания, наречена “BRING IT”.
Ново видео, режисирано от Кристал Мосел, промотира актуалната кампания, която цели да повиши осведомеността относно необходимостта от рециклирането на дрехи.
H&M се стреми да затвори производствения цикъл на модата, като предоставя на клиентите си лесно решение – да предадат своите нежелани дрехи, така че те да бъдат рециклирани или използвани повторно чрез инициативата за събиране на текстил. По този начин, по-малко дрехи отиват на сметището.
Видеото към кампанията BRING IT разкрива пътя, по който преминават старите и ненужни дрехи, след като са били събрани в магазина. Чрез вдъхновяващи истории, то илюстрира как продължителността на живота на една дреха може да се увеличи, за да остане тя колкото се може повече в употреба.
Вдъхновени от кампанията, H&M България, в колаборация със студентите от Магистърска програма „Мода и бизнес стратегии“ в НБУ, създаде арт инсталация на витрината на магазин H&M бул. Витоша 6. Специалната витрина показва модерния прочит на студентите, ръководени от преподавателя Николай Пачев, как дрехите могат да имат нов живот, намирайки правилното приложение. Инсталацията е изработена изцяло от дрехи, върнати за рециклиране и може да бъде видяна до 9 февруари.