Може да си имаш планове. Може да направиш ремонт. Може да отидеш на почивка. Може и двете, а може и нещо трето, съвсем различно. Всичко може, когато имаш възможности. А възможности има, стига да поискаш.
„Едното желание не стига“, ще се противопостави някой, „трябва да помислиш, да обмислиш, да гледаш с няколко хода напред, за да не се окажеш изведнъж …с много назад“. Да, ясно е, че във времена като днешните трябва да си гъвкав, прагматичен, съобразителен. Мислиш в крачка. Решаваш в крачка. Действаш в крачка. Но междувременно, кога успяваш да живееш? Къде намираш баланса между полезното и приятното, между това, което искаш, и това, което трябва?
Звучи трудно, но всъщност е лесно. И решението е близо до теб.
Новата дигитална услуга на Пощенска банка ти позволява да станеш клиент и да заявиш продукт напълно дистанционно. В крачка, точно както предпочиташ. Без да се налага да посещаваш офис. Без да чакаш на опашки. Без значение дали си в сутрешния трафик или пък хапваш на крак през обедната почивка, можеш само с няколко клика да кандидатстваш за потребителски кредит, както и да се възползваш от новата Дигитална програма на банката.
Ако си пълнолетен български гражданин с валидна лична карта, не си регистриран като клиент на банката и разполагаш с мобилно устройство с операционна система Android или iOS с налична интернет връзка, всичко, което трябва да направиш, е да попълниш кратката онлайн заявка на сайта на банката и да очакваш обаждане от неин експерт. Впоследствие ще получиш линк на твоя имейл адрес, за да продължиш със следващите стъпки по регистрация като клиент и подписване на договор от разстояние.
Всички документи се подписват с квалифициран електронен подпис чрез приложението на „Евротръст Технолоджис“ АД – квалифициран доставчик на удостоверителни услуги. Както вече си се досетил, тази услуга на Пощенска банка само допълва богатото ѝ портфолио от дигитални възможности – на твое разположение са приложението за мобилно банкиране m-Postbank, дигиталният портфейл ONE Wallet, както и дигиталният асистент EVA. Ето че наистина е лесно. Когато ти си онлайн, банката ти е онлайн и възможностите за осъществяване на всички твои планове са на линия.
От твоя нов онлайн потребителски кредит с преференциални условия те делят няколко бързи стъпки. Само въвеждаш данните си и може да заявиш желано финансиране в размер до 10 000 лв. за срок до 72 месеца. Като клиент на банката ще получиш и безплатен достъп до интернет (e-postbank) и мобилното банкиране (m-postbank) на Пощенска банка. Допълнително получаваш възможност да се възползваш от предимствата на Дигиталната пакетна програма с разплащателна сметка и дебитна карта за комплексно банково обслужване, както и да сключиш застраховка „Защита на плащанията“ по кредита.
И тъй като в момента, докато четеш тази статия, си онлайн, защо просто не отвориш корпоративния сайт на Пощенска банка и не направиш първата крачка? Повече информация те очаква на www.postbank.bg.