Седми сезон на „Като две капки вода“ постави начало с неповторими гласове и автентични образи, а шоуто постигна рекорд по гледаемост.
Вижте още снимки от първия лайв в галерията >>>
Наградата на първия лайф бе грабната от ТИТА, която влезе в образа на Кристина Агилера с много танци и необходимата за Candyman доза суинг. „Благодаря за възможността да бъда на тази сцена. Много хора само мечтаят да бъдат тук! Изненадана съм от победата“, заяви певицата, която е най-младият участник в шоуто.
Вечерта беше открита от Мария Илиева, която се превърна в Анастейша с един големите хитове на 2000-та – “I’m Outta Love”. „Шоуто има нужда от такава огромна звезда като теб“, заяви продуцентът на шоуто Маги Халваджиян, който прегърна певицата след изпълнението.
Вижте още снимки от първия лайв в галерията >>>
Публиката изгуби контрол с Папи Ханс и едноименното парче на Миро, докато самият изпълнител аплодираше от първите редове.
Легендата на рока Лени Кравиц беше представена от Дичо, който поздрави и българските жени, променяйки парчето „Аmerican Woman”.
„Деси е великолепна певица от класа!“, заяви Мими Николова, която се срещна с изпълнителката преди изпълнението на „Замълчи, замълчи“. Малко по-късно Деси Добрева пренесе публика и жури в атмосферата на култовия български филм „Любимец 13“.
Усилията на Милко Калайджиев пребориха орнаментиката в гласа му за образа на Тото Котуньо. Малко преди шоуто големият български певец се раздели с мустаците, които са задължителен елемент от визията му.
Петя Буюклиева получи на свой ред комплимент от журито за изключително представяне на зрялата Тина Търнър.
Звездният и разнообразен кастинг и любимите водещи на „Като две капки вода“ накараха над 2,5 млн. зрители в България да станат поне за малко част от обичаното шоу за преобразявания в България, което е най-високото постижение на старта на формата от 2014 година насам.
На сайта nova.bg и в NOVA PLAY стартът на „Като две капки вода“ има над 118 хил. видеогледания на живо, докато началото на шести сезон през 2018 г. е постигнало малко над 70 хил. видео гледания на живо.
Вижте още снимки от първия лайв в галерията >>>
Благодарение на „Като две капки вода“ NOVA се превърна в категоричния лидер в началото на пролетния телевизионен сезон, което бе дадено с емблематичното шоу за имитации. Форматът привлече 44,2% от активните зрители (18-49 г.), гледали телевизия по това време, което е с над два пъти повече от дела на основния конкурент по същото време.
Гарантираното тричасово забавление допринесе за още по-голямо предимство на NOVA пред bTV сред активното градско население (18-49 г.) и сред по-младите зрители на възраст 18-34 години. Близо половината от всяка от тези аудитории пред телевизорите са избрали компанията на осемте готови за неочаквани предизвикателства звезди, докато делът на bTV по същото време сред тези аудиторни групи е над 2,7 пъти по-нисък.
Вижте още снимки от първия лайв в галерията >>>
Следващата седмица Дичо ще запее в образа на R Kelly, а Петя Буюклиева ще бъде член на групата Трамвай № 5. Към емблематична група ще се присъедини и Папи Ханс, който ще се включи в Backstreet Boys. Песен на ABBA получи Деси Добрева, а Мария Илиева ще се преобрази в Софи Маринова. Милко Калайджиев ще влезе в обувките на Алла Пугачова, а Стефан Илчев получи образа на Мадона. Победителката за вечерта ТИТА ще застане начело на Rainbow.
Следващият епизод на „Като две капки вода“ ще се излъчи на живо в понеделник от 20:00 ч. по NOVA.
Следете Facebook страницата на предаването , Официалния Instagram на предаването и сайта за актуални новини. За повече видео материали следете канала на "Като две капки вода” във Vbox, а целите епизоди на предаването гледайте в NOVA PLAY.