Създадено за Olympus

Над 80% от училищата в България са докладвали инцидент на насилие над дете. Кампанията “Сила за новото поколение” се стреми да промени това

Olympus
Снимка:

Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден. За да се противопостави на тази тревожна статистика и да стимулира сигурна образователна среда без агресия, Olympus стартира кампанията “Сила за новото поколение” в партньорство с психолог и с участието на Изабел Овчарова и Дара Екимова
 
Повече от 80% от всички училища в България са докладвали поне един инцидент на насилие над дете, според данни от 2017 г. насам. Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден, а голяма част от тях са свързани с физическа и вербална агресия. В същото време, онлайн тормозът се е увеличил значително през последните години, представлявайки 38% от всички случаи на насилие в училище.

Осъзнавайки, че днес повече от всякога имаме нужда от създаване на сигурна и вдъхновяваща учебна среда за българските деца, скоро след началото на новата учебна година, Olympus стартира кампанията “Сила за новото поколение: срещу агресията в училище”. Инициативата е в партньорство с училищата в страната и има за цел да достигне до децата и родителите по разбираем и достъпен начин, запознавайки ги с ключовите аспекти на тормоза в училище – как да го разпознават, как да се борят с него и как да потърсят помощ.

Специално в рамките на кампанията са създадени серия от информационни видеа с участието на едни от най-влиятелните български инфлуенсъри в училищните среди - Изабел Овчарова и Дара Екимова. Отправяйки послания като “Кажете СТОП на хейта!” и “Има смисъл да заявиш позиция и да се застъпиш!”, видеата са разработени заедно с детския психолог Милена Манова и са съобразени с интересите и речника на децата, така че те да могат да се припознаят в темата на по-дълбоко ниво. Образователните материали срещу насилието и агресията в училище ще се разпространяват директно в училищата - там, където най-много има нужда да бъдат чути. Над 150 училища взимат участие, за да подпомогнат разпространението на посланията на кампанията и да стимулират учебна среда без агресия.

f
Снимка: Olympus

Освен образовелните видеа, “Сила за новото поколение” достига до учениците в училищата в страната и през специални стикери, свързани с темата за тормоза, добротата и приятелството. Позовавайки се на езика на подрастващите, обединяващите стикери призовават “Обичай се”, “Нулираме тормоза”, “Един за всички, всички за един” и “Ако обиждаш, завиждаш”.

Това, заедно със скорошно реализираната музикална колаборация с детската рап група Poppy Jinks - Пий едно студено мляко”, цели да подхрани новото поколение с позиция и стимул към доброто и да ги насърчи да изразяват себе си и да се забавляват.

“Сила за новото поколение: срещу агресията в училище” е част от дългосрочната инициатива „Мляко за новото поколение“, с която Olympus цели да окуражи децата да имат собствено мнение и позиция, да бъдат критични и дръзки и да повярват, че светът на бъдещето им принадлежи.

f
Снимка: Olympus

“Да вдъхновим децата да се защитават и подкрепят, показвайки, че състраданието и приятелството са истинската им сила” е една от основните мисии на инициативата. Осъзнавайки дълбокия и траен ефект на насилието върху психичното здраве на децата, Olympus, марка, поставяща винаги в центъра на света си семейството и грижата за него, приема проблема за собствена кауза:

“Нашето мото “Качество, достойно за деца” ни вдъхновява да подкрепяме децата не само чрез продуктите, които създаваме, но и чрез инициативите, с които се ангажираме. Насилието в училище е един от най-сериозните проблеми, с които нашите деца се сблъскват и ние няма как да останем безучастни”, споделят от компанията.

По тази причина Olympus планира да продължи ангажираността си към проблема дълго след кампанията, заявявайки, че това е “мисия, която изисква постоянна работа и посветеност.”

“В Olympus дълбоко вярваме в социалната отговорност. С кампанията „Сила за новото поколение“ искаме да покажем, че марките могат да бъдат двигатели на положителна промяна, когато тя е автентична за тях самите и за продуктите, с които участват в живота на хората”. 

Допълнителна информация за кампанията, ще откриете на сайта:   www.olympusfoods.bg/campaigns/sila-za-novoto-pokolenie.html

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти