За пета поредна година фондация MateKitchen и екипът на кулинарната платформа Mate Kitchen ще подарят по-спокойни и щастливи коледни празници на едно многодетно българско семейство с благотворителната кампания „Нахрани многодетно семейство“. Тя ще продължи от 04.11 до 12.12. и, както и досега, ще протече във Facebook страницата на Mate Kitchen под формата на игра.
„Отново се обръщаме към нашите приятели в социалните мрежи да ни разкажат за многодетно семейство в затруднение, на което да предоставим продукти от първа необходимост. След това на случаен принцип ще изтеглим един благодетел и заедно с него ще отидем при семейството, за да ги изненадаме“, разказва основателят и изпълнителен директор на Mate Kitchen Мила Кръстева и допълва, че целта е продуктите да стигнат при избраното семейство преди Коледа и да направят празниците им малко по-спокойни, сити и усмихнати.
По данни от последното преброяване в България многодетните семейства у нас са 47 859 и броят им трайно намалява. В същото време броят на семействата без деца е 688 760, което е силно притеснително.
От екипът на фондацията споделят разбирането, че децата са благодат и е дълг на цялото ни общество да направи всичко възможно те да живеят в по-добра и подкрепяща развитието им среда.
„Не е проява на героизъм да не търсиш помощ, когато имаш нужда от нея. Проява на героизъм е всички ние да си позволим да бъдем добри, да не съдим чуждите избори и да помагаме когато и с каквото можем. Въпреки масовото схващане, че непоискано добро не трябва да се прави, аз и колегите ми вече пет поредни години виждаме колко много значи то и с каква радост се приема“, подчертава Мила Кръстева.
И този път с екипа й срещат подкрепата на някои от най-големите компании, които работят на българския пазар. Нетинфо е медиен партньор на благотворителната инициатива за втора година. Партньори в кампанията, които ни подкрепят за поредна година са Фамилия, Народен, Леки, Крина, Олимпус, София Мел и Верея.
Доброто ражда добро! Споделете, за да достигне до повече хора!