Любов и кулинария: Риалити форматите на Hell’s Kitchen и “Един за друг” с рекордни резултати в дигиталното пространство

Телевизионните формати на NOVA "Hell's Kitchen" и "Един за друг" постигнаха рекордни дигитални резултати през пролетния сезон. В основата на успеха са стратегията за атрактивно дигитално съдържание на NOVA, 360 дигиталната кампания на Netinfo и двата официални подкаста на рейтинговите предавания - “Кухнята след Ада” и “Един без друг”.

Официалният подкаст на Hell’s Kitchen "Кухнята след Ада" постигна над 21 милиона гледания в дигиталните платформи. Онлайн поредицата, водена от победителя от сезон 5 Станислав Иванов, предлага уникален поглед зад кулисите на най-горещото кулинарно предаване в българския ефир. "Hell's Kitchen" постигна впечатляващите над 200 милиона гледания на видео съдържанието в официалните профили на предаването в TikTok, Faceboоk и Instagram, като затвърди позицията си на любимо кулинарно шоу на зрителите и в дигиталното пространство.

Ето кои са двойките в "Един за друг"

Любовното предаване "Един за друг" също се радва на изключителен интерес с над 70 милиона видео гледания в профилите на предаването в социалните мрежи. Риалити форматът, който проследява романтичните истории и предизвикателствата пред двойките, успя да привлече значителен брой последователи и да запази интереса им през целия сезон.

Първият сезон на подкаста „Един без друг“ постигна невероятен успех с над 22 милиона гледания. Водещата Денислава Велкова успя да привлече широка аудитория със своята харизма и умение да води интересни и вдъхновяващи разговори. Подкастът бързо се утвърди като един от най-добрите и интересни в България, благодарение на откровените и емоционални истории, споделени от двойките, гостуващи след отпадането си от формата.

Участието на Чоткин в ,,Hell's Kitchen"

В основата на рекордните успехи е специалната 360 дигитална стратегия, реализирана от Netinfo в колаборация с продуцентската компания Vidal Media Group, която цели да надгради телевизионното съдържание на NOVA, поставяйки акцент на ексклузивното съдържание и подкаст поредиците на риалити форматите, засилвайки дигитално присъствие във всички социални мрежи.

Успешната дигитална стратегия стартира още през есента на 2023 година с ексклузивното дигитално съдържание на “Игри на волята”, продуцирано от Netinfo и реализирано в колаборация с Vidal Media Group. Официалният подкаст на екстремното риалити “След Игрите” регистрира близо 2 милиона гледания за общо 15-те публикувани епизода в YouTube, Vbox7 и Nova Play и над 33 милиона гледания във Facebook, Instagram и TikTok. 5 от епизодите на “След Игрите” влязоха в класацията за набиращи популярност на YouTube, като тези с победителя Иван Рълев и най-добре класиралата се жена Денислава Велкова достигнаха пето място. Ексклузивните дигитални видео поредици на “Игри на волята” за Vbox7 също имаха впечатляващи резултати - с общо 13 милиона гледния във всички платформи.

Всичко, което знаем за звездния отбор в Hell's Kitchen

Гледайте епизодите на подкаста “Един без друг” в NOVA PLAY, Vbox7 и YouTube.

Гледайте епизодите на подкаста “Кухнята след Ада” в NOVA PLAY, Vbox7 и YouTube.

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти

Не просто футбол