18 май 2018 г., София, България. Световноизвестната компания Lavazza представи кафе машината Jolie официално на българската аудитория. Машината е най-новото попълнение в серията A Modo Mio и комбинира отлично представяне и лесна употреба. Със своя привлекателен, модерен дизайн и компактен размер Jolie е налична в четири цвята: червен, бял, син и зелен. Представянето на новата машина е още една стъпка в мисията на Lavazza да разпространи италианската кафе култура в България.
„Представянето на Jolie е част от стратегията на Lavazza да навлезе на пазара на кафе в капсули със системата A Modo Mio, разработена чрез R&D програмата на компанията. Със своя над 25-годишен опит в разработването, производството и маркетинга на кафе в капсули Lavazza е пионер в сегмента и продължава да инвестира. Благодарение на своите отличителни черти като компактен размер и тих режим на работа, неповторим дизайн и лесна употреба кафе машината Jolie е важна стъпка за бранда в този сектор“, споделя Пиетро Маца, Lavazza Home & OCS/Vending Marketing.
Kапсулите A Modo Mio, с които Jolie приготвя първокласно италианско кафе, представляват широка гама от блендове за всички вкусове. Това е резултат от над 120-годишният опит на Lavazza в селектирането на кафе с най-добър произход, което да донесе оригинално еспресо преживяване на потребителите. Всеки бленд на италианската компания съдържа 5-6 сорта кафе с различен произход, грижливо подбрани, за да предоставят плътен вкус и силен аромат.
Гамата от капсули A Modo Mio включва: Espresso Magia (100% Арабика), Espresso Divino (Арабика и Робуста), Espresso Passionale (100% Арабика), Espresso Intenso (Арабика и Робуста), Espresso Delicioso (100% Арабика), Espresso Dec Cremoso (100% Арабика) и Lungo Dolce (100% Арабика).
За да бъдат готови за употреба в кафе машината Jolie, еспресо блендовете на A Modo Mio преминават специален процес на изпичане: бавен и дълъг, за да се получи тъмно изпичане. Този етап е характерен за еспресото, защото високото налягане по време на варене в машината допринася за образуване на крема и постигане на балансиран вкус на напитката.
За кафето в капсулите A Modo Mio Lavazza прилага същия метод, който използва професионалният бариста, когато приготвя еспресо - кафето се вари 25 секунди. Всяка капсула съдържа 7,5 грама кафе, което е необходимо за приготвянето на автентичното италианско еспресо.
Капсулата A Modo Mio дозира кафето оптимално за всяка чаша еспресо и запазва качествата при контакта с вода. Така се гарантира, че всички аромати и разтворими вещества са изцяло извлечени, за да оформят истинска, плътна и гъста крема.
Кафе експертите на Lavazza посочват и други предимства на Jolie: нейният ергономичен лост позволява на капсулата да се зареди с едно движение и необходимото количество еспресо може да бъде избрано всеки път само с натискането на един бутон. Поставката за чашата е подвижна, което позволява на потребителите да изберат дали да приготвят класическо еспресо или дълго кафе. Необходимото количество крема се осигурява благодарение на 9-15-баровото налягане на водата. Прозрачният 0,6-литров резервоар за вода позволява нивото й да бъде следено във всеки един момент, а автоматичното изключване на машината след 9 минути, когато не се употребява, пести енергия. Jolie се почиства лесно и може да се постави и в съдомиялна машина.
Сред останалите плюсове на новата кафе машина e нейният иновативен дизайн, който е разработен изцяло от Lavazza. Jolie е и една от най-тихите машини в своята категория, една от най-компактните в сегмента и най-малката от гамата A Modo Mio с размери 12x21x33 см.
От 80-те години на миналия век една от основните цели на Lavazza е да достигне дома и работните места на потребителите и да им предложи кафе, което сякаш е приготвено от професионален бариста, с вкус, който може да бъде възпроизведен отново и отново. Изследователската работа на италианската компания води до създаването на кафе машината Еспресо Point (1989) и BLUE Best Lavazza Ultimate Espresso (2003) и представянето на еспресо системата A Modo Mio през 2007 г. Това е една истинска вкусова революция, открита специално за дома и постaвяща Lavazza на преден план в този сектор. Компанията продължава да инвестира в пазара на кафе в капсули, като разширява гамата на еспресо системата A Modo Mio, за да осигури обширен продуктов микс, покриващ всички ценови диапазони и потребителски предпочитания.
За Lavazza
Основана през 1895 г. в Торино, Lavazza е собственост на семейство Lavazza вече четири поколения. Групата, която е сред водещите в печенето на кафе в света, в момента оперира в повече от 90 страни чрез свои филиали и дистрибутори, като изнася над 63% от продукцията си. За Lavazza работят общо 3000 души, а оборотът й възлиза на 2 милиарда евро за 2017 г. Още в началото на съществуването си компанията изобретява концепцията за смесването – изкуството да се комбинират различни видове кафе от отделни географски области, и това продължава да е отличителна черта на по-голямата част от нейните продукти. Lavazza има над 25-годишен опит в производството и продажбата на кафе и продукти за дозирано кафе. Компанията се позиционира във всички търговски сегменти – кафе за дома, извън дома и в офиса, като винаги се стреми към иновативни решения. Днес Lavazza е една от най-познатите марки в света и се разраства в пълен синхрон със стратегията си за международно развитие – чрез важни партньорства в областта на спорта с тенис турнирите от големия шлем, както и в областта на изкуството и културата с музеи като „Гугенхайм” в Ню Йорк и Държавния музей „Ермитаж” в Санкт Петербург. Групата Lavazza включва следните компании: Carte Noire и ESP (Франция), Merrild (Дания), Kicking Horse Coffee (Канада) и Nims (Италия). Следвайки стратегията за глобализация, групата Lavazza включва следните компании: Carte Noire и ESP (Франция), Merrild (Дания), Kicking Horse Coffee (Канада) и Nims (Италия).