Коледа идва и както всяка година, магията на най-хубавия празник ще ни завладее напълно и ще ни отведе в света на приказките, където всичко е възможно и до всяко добро същество стои поне още едно. В океана от послания, които чуваме винаги по това време, едно по традиция се откроява ясно, а с него – и брандът, който го излъчва. Емблематичните коледни кампании на Coca-Cola са известни буквално навсякъде, носейки топлина и уют на семействата по света.
Символът на кампанията – коледният камион, е ключов елемент, с който ще запомним кампаниите на Coca-Cola през годините. В тях винаги семейството е на преден план, а емоцията от срещата с любим човек, който се прибира вкъщи за празниците, може да бъде усетена от малки и големи.
Разбира се, Дядо Коледа е задължителен образ в кампанията, но не по-малко отличителен и запомнящ се е емблематичният коледен камион, който носи със себе си светлината и близостта на този споделен празник. Неговото пристигане е знак, че Коледа наистина идва и е време да обърнем внимание на най-важното нещо в живота ни – времето, прекарано с близките ни хора. Преминавайки през годините, в които този символ на Coca-Cola е ознаменувал най-чаканото време от годината, стигаме до 2023-та, и това, върху което ще се фокусираме тази Коледа – споделянето на добрите дела и близостта с любимите хора, обединени от любимата им напитка.
В моменти като празничните, много от нас си задават въпроса – бях ли достатъчно добър със себе си и другите тази година, дадох ли най-доброто от себе си в отношенията си с тях? Коледа е най-подходящият момент да си дадем сметка, че добрите дела, емпатията и споделянето са тези неща, които ни правят хора.
Именно в това се състои и магията на Coca-Cola – да ни подтикне към това да се съберем заедно, да си разкажем и споделим какво ни се е случило през годината и да бъдем добри едни с други, въпреки различията и моментите, в които сме разделени. Всички добри жестове и дела разкриват нашия вътрешен Дядо Коледа, защото истината е, че един не стига за всички и за всичко – трябва и ние да дадем нещо от себе си, за да стане животът ни малко по-добър и светъл.
Точно това е и посланието на тазгодишната коледна кампания на Coca-Cola – „Един дядо Коледа не стига!“ и целта му е да обедини семействата, близките и приятелите в една светла и топла Коледа, която е изпълнена с добро. Без значение какви са подаръците и дали въобще ги има, този празник е за да се опрем на уюта на семейната прегръдка, да извършим благородна постъпка и да зарадваме някого – със скромен дар или просто с присъствието си, което често е по-емоционално зареждащо, от който и да е подарък.
Всяко едно от тези действия е израз на вярата, че „Един дядо Коледа не стига“ и ние можем да се превърнем в такъв – за нас, за близките и семейството ни, или за напълно непознат човек на улицата. Новата коледна глобална кампания на Coca-Cola ще ви привлече с вдъхновяващата си реклама, която е заснета не къде да е, а в България – факт, предизвикващ истинска гордост. Излъчващ се в 80 страни по света, клипът стартира с традиционния коледен камион и разкрива коледната магия под формата на приказка, вдъхновена от темата за приемствеността и споделянето на доброто.
И понеже Коледа няма да е Коледа, ако все пак няма някакъв подарък, и тази година Coca-Cola ще влезе в ролята на добрия старец, като раздаде много магични награди.
Ако искате да сте сред късметлиите, между 6-ти и 23-ти декември, трябва да влезете в приложението COCA-COLA APP и да отговорите на въпроса „Къде живее Дядо Коледа?“, след което автоматично се включвате в томболата за голямата награда. А тя е повече от приказна - три екскурзии до Лапландия за двама, както и много други изненади.
Стискаме палци на всички участващи и помнете – всеки жест на добро разкрива нашия собствен вътрешен дядо Коледа и именно това превръща празника в най-хубавия през годината. Вълшебен момент на споделена близост и любов, двете най-важни условия, за да се заредим с енергия и вдъхновение за цялата 2024-та.