Данни от проучване будят интерес и помагат за изграждането на консуматорска константа, която различава двата пола по техните интереси и желания.
Именно това провокира най-голямата международна виртуална общност на Kaymu да изследва най-любопитните неща, които търсят представителите на нежния пол в онлайн пространството.
Проведеното изследване показва, че най-търсените неща сред дамите са козметични продукти, дрехи и аксесоари, техника.
Темите, които вълнуват дамите, са тези за любовта, готвенето и съвети за отглеждането на деца.
На пръв поглед нищо странно и необичайно, но има представителки на различните нации, които силно биха ни изумили:
Българките
Родните красавици се интересуват най-вече от добрата грижа за семейството и децата. Разбира се сред тях има дами, които изненадват с нещата, които търсят онлайн. Голям процент от дамите търсят автомобили без да прибягват до мнението на силния пол. Но темите, които ги вълнуват най-много, са от рода "домашен майстор" или "направи си сам". Те често питат как да поправят нещо в дома си.
Рускините
Тези темпераментни жени търсят съвети в интернет за това как да се преборим с вредни навици, като алкохолизма. Макар и малък процент от тях да е посветен в търсене на отговори по тази тема, това говори за проблем, който се корени в 20% от руските семейства.
Италианките
Темата, която вълнува италианките в онлайн пространството, е изневярата. Те търсят начини, по които да хванат половинката си "в крачка". 15 % от тях са насочили вниманието си в търсене на най-добрите частни детективи, които могат да им помогнат в това начинание.
Французойките
Дамите от Франция, и то представителките над 40 години, търсят най-често мнения и препоръки за добри пластични хирурзи. Забелязва се бум в интереса към подмладяване и ръст в приходите от тези процедури.