Разговаряме с продуктовия мениджър на Ewopharma - Катя Младенова, която ни разказва как успява един бранд да наложи своето присъствие на българския пазар, какво е да спечелиш приза "Любима марка в категория Дермо и медицинска козметика", как се печели лоялността на все по-изискващия потребител и още любопитни факти може да прочетете по-долу.
Какво му минава през главата на един Продуктов мениджър, когато чуе "Любима марка в категория Дермо и медицинска козметика" печели Revalid®?
Първата ми мисъл ще е уау тук здраво се работи. Още повече, че това е класация на българския потребител – над 45 000 потребителя са участвалите в нея.
Целият екип сме много щастливи и благодарни! Това е голямо признание за работата ни. Показва ни много ясно, че сме на прав път, въпреки предизвикателствата на бизнес средата през последните години – пандемия, инфлация, политическа нестабилност. Винаги личи, когато нещата се правят със страст, тогава признанието не закъснява. Мога да споделя, че дори след 30 години присъствие на българския пазар, брандът Revalid® успява да бъде винаги иновативен и ефективен. По този начин потребителят остава лоялен и не губи доверие в марката и продуктите.
Хората са в основата на всичко, което правим.
Марката Revalid® обединява както качество, така и визия. Revalid® е нещо повече от марка, Revalid® е начин на мислене. Вярваме, че красивата коса е здравата коса. Разбираме ролята, която външният вид играе за нашета самоувереност и самочувствие.
Имахте ли специални активности през годината, с които да спечелите любовта на толкова много хора?
В сравнение с повечето колеги, аз съм от сравнително скоро в екипа – от около 2 години. Повечето колеги са над 10 години в компанията и бих казала, че любовта на потребителите е спечелена не само през последната година, а в резултат на усилената работа през всичките тези години, откакто брандът е на българския пазар.
Иначе доста разширихме активностите, тъй като Revalid® е медицинска козметика, която се продава във фармацевтичния канал, а знаете, че той е доста консервативен и законово ограничен. Все повече развиваме присъствието в дигитални канали, където даваме и ценни съвети за решаване на различни проблеми, свързани с косата и скалпа. Работим съвместно с инфлуенсъри, организираме обучения за фармацевти и beauty консултанти, за да са от помощ на потребителите в избора на правилния продукт.
Участваме в събития от летния календар на София и по морето. Стараем се винаги да бъдем близо до нашия потребител.
Може ли да отличите един конкретен продукт от гамата на Revalid®, който е “Продукт-звезда“ в момента?
Всички продукти в гамата Revalid® са звезди в решаването на конкретен проблем.
Ако трябва да отлича една серия, това е последната лансирана на пазара - Anti-age, за борба с естествените процеси на остаряване, загуба на плътност, гъстота и блясък на косата, посивяване.
До много скоро никой не говореше за стареене на скалпа и косата. Развитието на медицината и натрупаните знания, помогнаха да обърнем повече внимание и на този процес. Съветите на експертите са да полагаме ежедневни грижи за косата, така както се грижим за кожата на лицето и тялото.
Мога спокойно да твърдя, че Revalid® предлага изключително иновативна серия в посока Anti-age, която съдържа революционните съставки DN-Age™ и екстракт от еделвайс от швейцарските Алпи. Те имат антиоксидантни, противовъзпалителни и ДНК защитни свойства, които предпазват скалпа и косата от вредните външни фактори, като UV-лъчение, замърсяване, нездравословен начин на живот и т.н. По този начин забавяме процесите на стареене и запазваме по-дълго плътността, гъстотата и здравината на косата.
Какво предстои за “Любимата марка“ на българите през следващите месеци?
В предстоящия месец вече официално ще представим и последния продукт в грижа при косопад, Revalid® енергизиращ шампоан, специално разработен за мъже. Съставът на продукта е уникален, тъй като събира в едно два експерта в борбата с косопада – Redensyl® и SantEnergy™, които укрепват косъма, намаляват косопада и стимулират растежа на косата. SantEnergy™ има енергизиращ ефект, сравним с този на чистия кофеин. Така че, търсете в аптеките най-новият иновативен продукт на Revalid®.
Лесно ли се става продуктов мениджър? Какви качества са необходими, за да се наложиш в такава конкурентна среда?
Трябва да си добър психолог, да жонглираш умело с повече задачи – работя с различни хора, в различни сфери и отдели, и е изключително важно да можеш да комуникираш лесно.
Важно е да разбираш добре потребителя и да разчиташ правилно сигналите на пазара – както казват да си в правилния момент, на правилното място. Разбира се, доста често съм правила и грешки през годините, но от тях съм научила най-ценните уроци.
Не на последно място трябва да си изключителен мотиватор за екипа – да умееш да предадеш точните и ясни послания, да ти имат доверие, за да се получи правилната синергия, след която резултатите не закъсняват.
Никога не съм се замисляла колко съм успешна в професията си – моето мерило за успех е когато след тежка кампания виждаш, че си успял да запалиш екипа да гори с твоята страст, тогава когато се прибереш скапан вкъщи, но с онова уникално чувство за удовлетвореност, което те кара да се усмихнеш тихо. Моята страст е моята работа, много е просто!