Да работиш от вкъщи за някои може да е ежедневие, но в създалата се ситуация на карантина заради коронавируса, повечето от хората трябва да работят дистанционно от домовете си.
Коронавирусът продължава да се разпространява и вече е обявена пандемия, затова редица фирми посъветваха работниците си да работят от вкъщи. Надеждите са, че ако се държат служителите по-далеч един от друг, това ще намали възможността човек да се зарази, докато пътува до работа или в общите помещения в офиса и така ще се намали разпространението на заразата.
За някои обаче хоум офисът е истинско изпитание, било то защото не могат да се концентрират или защото децата изискват постоянно внимание и грижи. Затова е важно да знаете как да организирате работата си, за да сте възможно най-продуктивни и най-вече – за да се чувствате удовлетворени от постигнатите резултати!
Предлагаме ви 6 идеи, които ще ви помогнат да се адаптирате по-лесно към работата в домашни условия и да организирате ежедневните си задачи!
#ОставамВкъщи: VIVACOM призовава да си останете у дома и да общувате с вашите близки и приятели посредством нашите услуги