Ново кафене на световноизвестната верига Starbucks, представена в България от AmRest, отвори врати в Sofia Ring Mall в столицата. Това е седмият обект на компанията у нас, с който тя продължава развитието си в страната.
“Щастлив съм, че откриваме нашето кафене в Sofia Ring Mall, за да могат посетителите на мола да усетят уникалното кафе изживяване на Starbucks. Бих искал да благодаря на нашите партньори за подкрепата! Ние продължаваме развитието си в България и през 2018 г. с отварянето на още един обект в Бургас и преговаряме с наши партньори за разширяване на присъствието ни в цялата страна” – заяви Иван Георгиев – регионален мениджър на Starbucks България.
Откриването беше отбелязано със специално събитие, което пренесе гостите към корените на компанията, основана през 70-те години в крайбрежния град Сиатъл в САЩ. Емблематичната сирена от логото на веригата и морски екипаж бяха домакини на проявата и разказаха на гостите историята на Starbucks. Кафенето беше декорирано с брандирани дървени сандъци, в които се транспортират зърната кафе, рибарски мрежи, корабни въжета, спасителни пояси и бутилки с послания.
Сред гостите на откриването бяха дипломати, представители на бизнеса и медиите и партньори на Starbucks. Всички те имаха възможност да видят уникални снимки от първия обект на американската компания.
Изпълнителният директор на Sofia Ring Mall - Димитриос Папулис, приветства Starbucks в Sofia Ring Mall и пожела успех на новото кафене.
Дизайнът на новото кафене на Starbucks в Sofia Ring Mall е уникален и се различава от този в останалите обекти на веригата. Интериорът следва концепцията за семейно кафене, насърчаващо общуването с близки и приятели. Обектът ще бъде отворен за посетителите всеки ден от 8 до 21:30 часа. Той е разположен на ниво 1, притежава площ от 232 кв. м. и 116 седящи места отвън и вътре.
Откриването съвпадна с въвеждането на новите празнични продукти в менюто на Starbucks, които ще зарадват всички почитатели на изкусителните кафе напитки. Сред тях са Gingerbread Latte, Toffienut Latte и техните Frappuccino варианти, както и горещ шоколад с фъдж, поръсен със златисти шоколадови пръчици.
Кои са Starbucks?
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл, САЩ, с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава 23 000 локации в повече от 70 държави. В България обектите са общо седем – шест в София и един в Бургас.
Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks roast.
Обектите на веригата са любимо място между работата и дома и дават възможност за приятелски и семейни срещи, бизнес или усамотен момент с книга.