Последните няколко месеца се оказаха изпитание за всички нас, изпитание, което засегна всяка сфера на нашето ежедневие - от личния ни живот, през работата, та чак до изкуството. Едно от нещата, от които трябваше да се лишим, е огромното удоволствие да слушаме музика на живо, концертните зали притихнаха, а любимите ни изпълнители бяха принудени да отменят турнетата си.
Но музиката е сила, която не може да бъде пречупена. Тя може да извира буквално отвсякъде, има способността да носи радост, усмивки и също така да помага.
Точно това предлага и новата музикална стрийминг платформа #BeApp, в партньорство с Coca-Cola. На нея може да откриеш изпълнения на живо на над 100 артисти и да се забавляваш. Платформата има и страхотна кауза, подкрепяща борбата с COVID-19.
Coke Studio Sessions, ексклузивното сътрудничество между #BeApp и Coca-Cola, започна с музикални изпълнения на живо на някои от най-големите имена на световната музикална сцена. Тази седмица феновете ще могат да се насладят на концертите на американските суперзвезди DJ Khaled и Bebe Rexha. DJ-ят, участвал в някои от най-големите съвременни поп хитове, ще зарадва музикалните фенове на 22 май, а на изпълненията на талантливата американка от албански произход ще можем да се насладим на 23 май.
Изпълненията на живо в платформата Coke Studio Sessions ще продължат 60 дни, за да освежат потребителите и да подкрепят Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец. От световната музикална сцена ще се присъединят още Katy Perry, Anitta, Miguel, Cast of Hamilton и Steve Aoki. Потребителите могат да се включат в интерактивните излъчвания на живо на #BeApp, като го свалят безплатно на iOS или Android устройства, както и от Coca-Cola YouTube и Facebook.
#BeApp, заразлика от останалите виртуални концертни платформи, предлага куп интерактивни функционалности, като:
● Споделяне на вътрешно съдържание, с което потребителите могат да канят свои близки и приятели да бъдат заедно по време на лайвстрийм.
● Валута/Точки, които да се осребряват чрез награди, функционални обновления и други.
● Награди и обновления, сред които са специален достъп до места на първите редове, споменаване от артистите по време на лайвстрийм и #BeApp подаръци.
● Места на първите редове¸ което включва и показване на снимка и име на екрана, видими за всички гледащи.
● Възможност за дарения към Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, в подкрепа на борбата с COVID-19.
“Знаем, че много хора в момента може би се чувстват самотни или изолирани, в резултат на пандемията, а Coca-Cola остава ангажирана към повдигането на човешкия дух и ни насърчава да поддържаме връзка докато сме разделени“, каза Рикардо Форт, вице-президент „Международен спорт и забавление“ в компанията Кока-Кола. “Чрез предоставяне на 60 дни живо, интерактивно музикално съдържание, на което потребителите могат да се наслаждават и споделят с близките си, се надяваме, че Coke Studio Sessions ще създадат малки, ежедневни моменти на забавление за всички, адаптиращи се към новото нормално ежедневие“.
По време на 60-дневната програма, потребителите имат възможност да подпомогнат директно дейността на Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, в подкрепа на борбата с COVID-19. Фондацията Кока-Кола дари над $14 милиона на индивидуалните общности на Червения кръст и Червения полумесец по света в борбата с COVID-19 и допълнително ще удвои събраните през платформата дарения от потребителите, до достигането на $3 милиона.
“Американският Червен кръст е благодарен на партньори като Фондацията Кока-Кола за подкрепата по време на трудни и несигурни времена”, каза Коби Ланглей, старши вице-президент на Международните услуги на Американския Червен кръст. „Приносът на Фондацията Кока-Кола подпомага усилията на Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, насочени към намаляване на разпространението на тази болест и облекчаване на негативните последици, които пандемията причинява. Искрено сме благодарни за тяхната щедра подкрепа в тези предизвикателни времена.“