Живеем в много удобни времена - имаме уреди, които вършат вместо нас най-досадните домакински задължения като пране и миене на чинии, а вечерята се появява на масата по магически начин само с няколко клика в приложението на Takeaway.com. Как да не си завиждаме?
Какво? Чувстваш се гузно, че не ти готвиш “от нулата” пет-степенни менюта всяка вечер? Та нали затова са измислени доставките на храна - за да не сме все край печката и мивката, а да имаме време за истински важните неща - децата ни, половинките ни, приятелите ни, ние самите.
За да премахнем и последните ти притеснения дали е ок да поръчваш онлайн, изброяваме на мига всички предимства на тази Божия благодат:
Всеки от семейството яде каквото му се иска
Огромният избор от вкусотии в Takeaway.com решава основния проблем в семействата - как да се наготви нещо, което да се харесва на всички едновременно. Когато поръчваш онлайн храна, всеки си избира и всички са доволни. Край на нацупените физиономии и кулинарни разочарования.
Спестява време
Тръгваш си от работа и когато се прибереш, вечерята е готова. Рай! Е, само трябва да не забравиш да я поръчаш докато пътуваш. Правят го 20% от потребителите на Takeaway.com, защото искат да си оставят свободно от готвене време.
Разнообразява кулинарната рутина
Дори и най-вдъхновените хоби-готвачи понякога се изморяват от собствените си рецепти и им се прииска да опитат нещо ново и различно. С Takeaway.com това е лесно, защото има избор от наистина много видове кухни и ястия.
А можеш ли да предположиш какви ястия сме поръчвали най-много тази година?
В галерията те очакват резултатите на Takeaway.com за най-поръчваните ястия и видове кухня сред българските потребители >>>
А ако пък ти е интересно какво ни очаква в кулинарно отношение за 2024, ето какво казват от Takeaway.com и WGSN:
- Храната за добро настроение (mood food)
През следващата година вината, свързана с консумацията на „нездравословни“ или cheat day” храна, не е на мода. Потребителите ще гледат на храненето като на нещо, с което да си доставят удоволствие и наслада на сетивата без да се чувстват гузни. Това ще подтикне хората все по-често да си поръчват храна без задължително да има конкретен повод за това.
- Хапвай в унисон с околната среда (Zero Heroes)
Според актуално проучване 80% от хората в световен мащаб са готови да плащат повече за опаковки, които са биоразградими и са направени от рециклирани или рециклируеми материали. Потребителите все повече и по-често ще търсят брандове, които обръщат внимание на околната среда и социалното благополучие. Zero Heroes олицетворява именно стремежът на модерния човек да се грижи за тялото си вкусна храна, като намалява своя негативен отпечатък върху околната среда.
- Микс на култури
Идеята за кулинарна автентичност се развива, като ново поколение готвачи предприемат по-креативен подход. Те създават ястия, които не се ограничават само до комбинирането на известни ястия от различни кухни по света, а създават нови и вкусни продукти, които изразяват уникални, многослойни културни идентичности. Те използват различни съставки и техники, за да формират свои собствени кулинарни жанрове.
- Кой налага тенденциите в света на вкусовете?
През следващата година социалните мрежи продължават да имат значително влияние върху начина, по който формираме своите вкусове и предпочитания за хранене. Хората все по-често ще извличат кулинарно вдъхновение от инфлуенсъри в TikTok, предпочитайки тяхната креативност пред традиционните шеф-готвачи или хранителни критици. Видео рецептите, споделяни в социалните мрежи, ще имат основна роля във формирането на предпочитанията за ястия, както и потребителските ни навици на глобално ниво.
И нали се разбрахме, поръчвай онлайн от Takeaway.com без никакви угризения. Правят го хората в над 20 страни по света ;)