Кампанията БАЛКОН ТУРИСТ навлиза в същинската си фаза – от 20 юни до 17 юли всеки може да резервира своята градска дестинация, създадена с дизайн от ИКЕА.
В първата част на кампанията общо 6 балкона в София и 1 във Варна бяха преобразени с новата лятна колекция на ИКЕА. Кампанията стартира в началото на април с мотото Нов сезон, нови дестинации и се впусна в търсене на най-подходящите тераси, като финалистите бяха определени от специално жури.
Сега всеки желаещ ще може да резервира предпочитан балкон тук, където ще открие снимки, информация и възможни часове за резервация на всяка от терасите.
Освен приятна гледка, добро настроение и чист въздух, „балкон туристите” ще могат да почерпят дизайн идеи от новите предложения в лятната колекция на ИКЕА и да си прекарат приятно на една по-различна и необичайна лятна дестинация.
Всяка от градските дестинации има собствен стил, съобразен с размера и разположението на балконите, който ги описва с една дума: RELÄX, SINNEVÄ, PRÖSTORR, SPOKÖJSTVIE, PANÖRAMA, RÅMÄNTIKA и PRISTÄNN.
Успоредно с възможността за „балкон туризъм“ всеки желаещ ще има шанса да промени облика на своята тераса. „Балкон туристи“ от цялата страна могат да се включат в Instagram играта на ИКЕА, като качат снимка на своя балкон или изглед от него, с хаштаг #BALKONTOURIST. Победителят ще бъде обявен на 25 юли във Facebook страницата на ИКЕА и на balkontourist.com.