Ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот. А годишният профилактичен преглед при специалист трябва да бъде позната за всички дами рутина – това са основните послания, които известни личности, инфлуенсъри и служители на Avon записаха в специално видео в Световния месец срещу рака на гърдата.
Кои са те и какво имат да кажат – можете да видите тук:
Профилактиката на рака на гърдата е тема, която не губи своята актуалност – статистиката за заболеваемостта в България безмилостно напомня за това, като всяка година в регистъра се добавят средно 3800 нови случая. Темата изисква постоянство, но също така и поощряване за изминатия до този момент път в посока по-добра осведоменост. Промяната в начина, по който приемаме темата, е основна линия, която се появява в посланията във видеото – това, че не бива да подхождаме със страх и притеснение, а да бъдем информирани и да правим преглед и самопреглед редовно.
Днес знаем, че проблемът изисква гласност, осъзнаване и взаимност – от цялото общество, всеки ден. Проблемът изисква постоянство, а през всички тези години Avon България възприема работата по него като своя мисия и поставя за своя основна и най-важна цел да осигури осведоменост относно здравето на гърдите и ранните симптоми на рак на гърдата.
Повече информация по темата и всички активности от кампанията ще откриете на Facebook страницата на каузата.
Avon е компанията, която вече 130 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко – в подкрепа на всяка жена. Продуктовата линия на компанията включва добре познатите козметични серии AvonColor, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Avon предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители, които оперират в около 70 държави по целия свят. Повече за Avon и продуктите може да научите на www.avon.bg, както и на Facebook страницата на компанията.
Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 18 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме.