През последните две години сякаш се затворихме повече в себе си и се научихме да живеем без малките неща, които ни правят щастливи – разредихме театралния си календар, оставихме пътуването до европейските столици на културата за „някой друг път“, а желанието да се докоснем до магията на Виенската опера и Ла Скала изглежда все по-сюрреалистично.
Е, скъпи дами, ние смятаме, че всеки ден е дар от съдбата и трябва да му дадем шанс да бъде най-щастливият в живота ни. Защото изкуството е за всички и то трябва да бъде достъпно навсякъде и по всяко време, особено в тревожни времена като тези.
Ще ни повярвате ли, ако ви кажем, че можете да спазвате противоепидемичните мерки, да опазите здравето на близките си и продължите да се наслаждавате на удоволствието от сценичните изкуства; че с няколко клика можете да се докоснете и да съпреживеете изпълненията на най-великите артисти в света?
Marquee TV е глобална стрийминг телевизионна услуга, която предоставя най-доброто от изкуствата и културата. Съчетава богата смесица от танци, балет, опера, театър и документални филми. С други думи, тя е всичко, което един съвременен любител на изкуството може да поиска: изобилие и достъпност.
По време на локдауните Marquee TV се утвърди като задължителното приложение за феновете на културата и партньор за организации по изкуствата, които искат да се свържат с аудитории онлайн. Изследванията показват, че 60% от публиката в областта на изкуствата е придобила навика да гледа представления дистанционно, а 90% продължава да гледа онлайн, дори когато гледането на живо отново става възможно.
Напълно курираният сезон есен/зима 2021 на Marquee TV представя над 50 нови изпълнения с участието на водещите световни оркестри, оперни и танцови компании, както и множество нови таланти. Има и ексклузивни филми и специално събитие с билети, които надграждат дългогодишните партньорства с организации като Лондонската филхармония, Шотландския балет и Танцовият филмов фестивал в Сан Франциско, като същевременно се въвежда ексклузивно съдържание от подобни на това на Teatro alla Scala и Teatro Real, и обширни колекции от Opera Australia и Австралийския балет.
Предлага се директно от магазините за приложения, а също и на най-добрите телевизионни платформи. Вече е на разположение в приложения за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung като основен сптъник в изкуствата по целия свят.
United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, който притежава телекомуникационния оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“, обяви, че е направил стратегическа инвестиция в Marquee TV, която ще подпомогне глобалното разгръщане на стриймъра за сценични изкуства и обогатяване на предлаганото съдържание на Marquee TV с повече оригинални и ексклузивни материали, особено в подкрепа на най-горещите нови таланти. В бъдеще с тази подкрепа се очаква стартиране на големи платформи по целия свят и обновяване на приложенията с нови функции.
Повече информация относно Marquee TV ще откриете тук.