Много се е изказало и изписало по повод митичната G точка на жените - съществува ли наистина тя и къде се крие.
Огромният интерес към нея е породен не от друго, а от твърдението, че именно тя помага на жените да изживеят невероятни сексуални моменти.
Дори и да не сте особено добри в стимулирането или изобщо намирането на G точката, то пак трябва да имате правилен подход към дамите.
Нови проучвания доказват, че уханието на прясно смляно кафе е един от най-възбуждащите методи за жените.
Изследването е на компанията "Делонги" - производител на кафе-машини.
Резултатите придават съвършено ново значение на често задавания въпрос в края на любовна среща "искаш ли да влезеш за чаша кафе?".
За целите на проучването били измерени нивата на възбуда на необвързани жени, докато гледали различни снимки на мъже и същевременно подушвали различни аромати.
Изследването установило, че привлекателността на мъжете била оценявана най-високо от жените, когато помирисвали афтършейв.
На второ място е миризмата на прясно сварено кафе на зърна, следвана от миризмата на току-що изпрани чаршафи.
В изследването, проведено в Международната лаборатория Миндлаб в Съсекс, участвали жени на възраст от 18 до 57 години.
Освен привлекателността, проучването измерило и интелигентността и чувството за хумор. Колкото по-голям почитател на кафето е мъжът, толкова по-привлекателен, интелигентен и забавен е той в очите на дамите.
Като цяло независимо дали жените са любителки на кафето или не, 28% от мъжете са преценявани като по-привлекателни, когато дамите помирисват кафе, отколкото ако не подушват нищо.
А що се отнася до това къде изобщо се запознават двойките, че да се стигне до момента на сутрешното кафе след палава нощ, то се оказва, че метрото е едно добро място за срещи.
Според изследователите почти половината от пътниците в метрото пътуват по няколко пъти на седмица. Много са примерите на хора, които срещат спътника си в живота именно в подземния влак. Всеки десети пътник се влюбва в метрото, показва проучване на нюйоркското метро.
Над 50% от пътуващите в метрото поне веднъж са разменили телефоните си с други пътници. Един на всеки сто двойки запознали се в метрото стигат до "следваща станция - брачния олтар".
Англичаните дори измислили система за запознанства в метрото, с която клиентите могат да се свързват с тези, които са видели по време на пътуване в метрото.