По традиция първият месец от годината е най-голямо предизвикателство за бюджета на домакинствата, който е “стегнат” максимално, заради покупки със задна дата за щедрите коледно-новогодишни трапези и подаръци за любимите хора. В Lidl обаче именно през януари и февруари може да намерим акцията ,,Двойно повече на същата цена”, благодарение на която да набавим голяма част от необходимото за трапезата и домакинството с по-малко средства, даже наполовина.
С предложения в разнообразни продуктови категории, които са нужни на всяко домакинство, с „Двойно повече на същата цена“ веригата ни предоставя възможност през първите два най-трудни месеца на годината да намалим своите разходи за пазар средно с 14 лв. седмично, без да се лишаваме от количеството или да правим компромис с качеството на продуктите, които използваме у дома или слагаме на масата. Впечатление прави и подборът на продуктите в акцията, които се отличават със своята дълготрайност, което ги прави още по-подходящи за спестовния режим, с който по традиция започва годината.
Тази седмица подбрахме от брошурата на Lidl две предложения, които са изключително подходящи за леко похапване или пък за ефектна “разядка”, когато посрещаме гости.
Двойно повече гризини със сусам
До края на тази седмица или до изчерпване на количествата във всички магазини на Lidl може да открием две опаковки гризини със сусам Snack Day от по 300 g на цена от 2,99 лв, вместо 5,98 лв. Собствената марка на веригата е една от общо 140 бранда, с които от Lidl успяват да сложат на рафта висококачествен продукт на ниска цена.
Малко хора знаят и че голяма част от тези собствени марки се реализират в подкрепа на родни производители. Именно Snack Day е един от брандовете, зад който стои българска фирма-производител, която само за 4 години успя да реализира износ в над 22 държави от мрежата на Lidl, в това число и Lidl САЩ.
Топено сирене за двойно повече вкусни моменти
Отново до края на тази седмица с акцията ,,Двойно повече на същата цена” в Lidl може да открием различни видове топено сирене с марката Pilos. С две опаковки от по 100 g на цена 1,65 лв. вместо 3,30лв., ние успяваме да добавим още един тематичен продукт за всяка трапеза със страхотно намаление.
Pilos e още една от многото собствени марки на Lidl, която залага на партньорството с родни производители. Само за последната година българската компания, стояща зад Pilos, успя да увеличи своя обем на производство с около 30% в сектор кисели млека и 15% в сектор производство сирена и кашкавали, благодарение именно на стратегията на Lidl за развиване на собствените марки, с които веригата постига оптимално съотношение на качество-цена.
Само с тези две седмични предложения спестяваме близо 5 лв. от бюджета за пазаруване. Част от акцията „Двойно повече на същата цена“ от 16 до 22 януари са още: шпеков салам Pikok Pure, фусили от мека пшеница, антибактериални влажни кърпички и мощен препарат съдове. Така спестените средства за седмицата могат да достигнат до повече от 18,00 лв., с които можем да добавим още много бюджетни продукти без компромис с качеството, благодарение на другите активни промоции за седмицата в Lidl.