По случай 25-годишнината на Lenor в България един от най-обичаните аромати се завръща под формата на лимитирана серия
Благодарение на паметта имаме способността да пътуваме назад във времето, а ароматът е този, който има силата да ни връща чак до най-далечните спомени. Дори най-финият оттенък на определен мирис може да те отведе назад, във важен ден, в любим момент, който е оставил следа у теб, така както уханието на парфюм върху тъкан.
Познатият на всички аромат на Lenor, който преди 25 години омагьоса домовете, се завръща в лимитирана серия, за да развълнува отново сетивата, с класически нотки на кипарис и ободряващ бергамот, билково ухание в рециклирана и рециклируема опаковка. Вдъхновен от свежия пролетен бриз, емблематичният аромат на Lenor те подканва да се отдадеш на носталгията и с умиление да си спомниш моментите, в които си се почувствал обгърнат от нежност, благодарение на меките завивки, набързо избраните дрехи сутрин или пухкавото одеяло, което винаги ти е чакало на дивана.
Приказката Lenor започва през 1963 г. в портфолиото на Procter & Gamble. Повече от половин век Lenor продължава да предоставя на своите клиенти най-добрата грижа за тъканите, както и дълготрайна свежест. Около 30 години след появата си, ароматите на Lenor завладяха и България, като бързо се превърнаха в незаменим продукт в българските домове.
През 1998 г. Lenor бе първата марка омекотители, която въведе технологията Scent Bubbles. Тази иновация позволява парфюмът да бъде капсулиран в малки мехурчета, които се запазват върху дрехите по време на последния етап от цикъла на пране. При всяко движение на тялото тези балончета се пукат и освобождават свежест, която продължава още по-дълго.
Брандът не спира да въвежда иновации, за да подари на потребителите неповторимо преживяване за сетивата. Не само че Lenor дарява моменти на интензивна свежест с всяко докосване на тъканите, той удължава живота им. Балсамът в продукта прави материите неустоимо меки на допир, значително намалява появата на гънки, улеснява гладенето на дрехите и ограничава статичния ефект, предпазвайки тъканите от увреждане.
„Стремим се да подобряваме живота на нашите потребители чрез разработване на висококачествени продукти, а освен това осъзнаваме, че носим отговорност за опазването на околната среда. Ето защо непрекъснато проучваме области, в които можем да бъдем полезни и да направим нещо значимо. С отбелязването на това празнично събитие искаме възраждането на първия Lenor на българския пазар да върне на българите приятните спомени и свежестта, която са усетили преди 25 години.“, каза Разван Резмерита, Директор Комуникации Fabric Care за Югоизточна Европа, в Procter & Gamble.