Казват, че със силата на волята всичко било възможно. „Представяй си това, което искаш, и вселената ще ти го даде.“
Какво обаче да правят тези, чиято сила не е в това да си представят? Тези, които искат да открият подходящото жилище, например, но нещо все не се получава в опитите да го визуализират?
В такива моменти им е нужен някой, който умее да си представя нещата по-добре от останалите. Някой, който вижда отвъд старите тапети и знае, че тесните пространства и лошото разпределние са решим проблем, а скосените тавани не са пречка, а възможност за креативен дизайн.
Ние откриваме този някой в лицето на архитекта Димитър Караниколов. „Да си представя“ е част от работата му и той я върши по-добре от всеки друг. Завършва Архитектура, а през 2006 основава собствено студио за архитектурни визуализации с офиси в Лондон и София.
Колкото до визионерското му виждане, то си личи във всеки детайл от проекта му за реконструкция на собствения му дом, който доби известност през 2015:
Сега арх. Караниколов се заема със задачата да помогне на хората с идеи да открият потенциала в бъдещия си дом. Като част от юбилейната кампания на Българо-американска кредитна банка визионерът надниква в бъдещето на един избран апартамент в продажба в столичен софийски квартал, като представя неговите възможности чрез 3D визуализации.
На снимките виждате как изглежда жилището в момента и как си го представя арх. Караниколов.
Проектът се осъществява по случай годишнината на БАКБ, която вече 20 години подкрепя смели идеи с потенциал, защото самата тя вярва в тях. С кампанията банката се опитва да провокира творческата визия в потребителите и да им помогне да откриват потенциала в един имот.
Освен това, БАКБ знае и какво може да ги приближи допълнително до мечтания дом... процент късмет, процент иноваторски нюх и, разбира се, нисък процент лихва върху ипотечния кредит.
Остава само да си представите жилището-мечта... и после да си представите, че можете да го имате срещу само 5% лихва, като банката поема и таксите за учредяване на ипотеката при рефинансиране.
Накратко, кампанията ни напомня да търсим потенциала и да вярваме в него, когато го открием. Принцип, който е хубаво да прилагаме във всяко начинание.