Платена публикация

Никой не би искал да се прибере вкъщи след дълъг работен ден и да бъде неприятно изненадан от спукана тръба или повредена електрическа инсталация. Това не само би отнело от ценното ни време за почивка, но и поставя редица предизвикателства пред онези от нас, които нямат техническите умения да се справят с подобни битови аварии.
В тази статия ще разгледаме най-честите причини за домакински повреди, какви могат да бъдат последствията и най-важното – как една иновативна услуга може да ни помогне да решим всеки от тези проблеми, дори без никакъв опит с гаечен ключ или клещи.
Водопроводни аварии
Първите признаци на запушена канализационна система са бавно оттичане, лоша миризма, разпространяваща се от канализацията и събиране на вода около сифоните. Най-честата причина за блокирани тръби обикновено е натрупване на остатъци от храна, косми и други частици, а в къщите със собствен двор понякога дори корените на дърветата могат да предизвикат проблеми с канализацията.
В случай на спукване на водопроводна тръба, това може да доведе до загуба на значително количество вода за много кратък период от време и да причини сериозни щети. А ако тръбата е под земята, може да се стигне и до корозия на основите около дома. В подобна ситуация всяка минута е от значение.
Проблеми с електричеството
Проблемите с електрическата инсталация също са сред най-неприятните домашни аварии. Често пъти причините за тях може да се дължат и на метеорологичните условия. Не само бурите, но и високоскоростните ветрове, обилните валежи и резките температурни промени могат да доведат до различни видове повреди в електрическата инсталация. Сред най-честите проблеми са прекъсвания на електрозахранването, изгорели предпазители, токови удари, повредени електрически табла, прегряване на инсталацията или късо съединение. Такива аварии не само създават дискомфорт, но и могат да бъдат опасни за електроуредите и обитателите на дома.
Повреди при домашните уреди
Добре е да се има предвид, че дефектните или остарели уреди изразходват по-голямо количество електроенергия особено когато става дума за по-големи домакински електроуреди като перални машини, хладилници, бойлери или готварски печки. Освен че водят до по-високи сметки за ток, те могат да станат причина и за различни инциденти – от прегряване и стопяване на кабели до късо съединение или дори пожар. Нередовната поддръжка или неправилното свързване също увеличават риска.
Едно решение за всичко
Както стана ясно дотук, битовите аварии могат да бъдат от най-различен характер и често се появяват, когато най-малко очакваме. Как да се справим с тях, ако нямаме необходимото време или технически познания? Понякога най-добрите решения идват от най-неочакваните места.
Обикновено свързваме телекомите с мобилни телефони, интернет и телевизия, но Yettel ни изненадва приятно, предлагайки редица услуги с добавена стойност за ежедневните нужди на потребителите. Сред тях е и иновативната услуга „Смарт майстор“ на Allianz Partners (дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на домашен асистънс), която дава решение за множество домашни проблеми, които могат да ни сполетят. Тя може да бъде заявена директно в мобилното приложение на Yettel или във всеки един от магазините на оператора.
„Смарт майстор” покрива спешни ремонти при повреди на водопроводни и канализационни системи, включително запушване на тръби в бани и тоалетни, аварии на електрическите инсталации, проблеми с отоплителните системи и подаването на топла вода. Услугата обхваща дори по-нестандартни домашни неволи, като отключване на входна врата, когато е повредена бравата или обработване на дома при поява на вредители.
Абонаментът за услугата е на цена от 4,99 лв. на месец и включва до четири посещения на специалисти в рамките на една календарна година, като всяко осигурява безплатен асистънс на стойност до 250 евро (488.96 лв.). “Смарт майстор“ може да се използва и при проблеми с електрически уреди като газови и електрически готварски печки, фурни, перални, сушилни, хладилници, фризери, съдомиялни, телевизори и други, при условие че са на не повече от 5 години и тяхната стойност не надвишава 2 500 евро (4 889.58 лв.).
Едно от най-големите удобства на услугата, е че клиентът може да се свърже със специализиран колцентър по всяко време на денонощието, 7 дни в седмицата, а услугата се предлага за жилища и малки офиси в цялата страна. Абонаментът се заплаща като част от месечната фактура към телекома и не е необходимо сключване на допълнителен договор.