Новата кампания на Johnnie Walker ти казва: не позволявай на съмненията да те спрат

Платена публикация

Johnnie Walker
Снимка: Johnnie Walker

Повечето хора са убедени, че мъжете и жените имат равни възможности в живота, но реалната картина е различна. Johnnie Walker отдавна се застъпва за равенството между половете и за тазгодишния Международен ден на жената марката започва нова кампания срещу социалните неравенства. „Преодолей съмненията“ демонстрира пътят към успеха през историята на Глория Петкова и доказва, че преодоляването на съмненията е пътят напред.

Проучване от 2023 г., проведено от ООН и Ipsos, подчертава една сурова реалност: 7 от 10 отговорили са съгласни, че съществуват значителни неравенства между мъжете и жените по отношение на социалния статус, политическите права и икономическите възможности.

Проучването също така разкрива дълбоки различия по ключови въпроси, като например дали може да се постигне равенство между половете без подкрепата на мъжете или дали и двата пола се възползват еднакво от него. Въпреки това се наблюдава положителна промяна: през 2023 г. 53% от хората са смятали, че равенството между половете може да бъде постигнато през техния живот, което е увеличение от 47% спрямо 2019 г.

Това се отразява не само в предразсъдъците, но и във възможността да подтикне жените да се съмняват в собствените си възможности. Жените често се сблъскват с фрази като „Няма да успееш“, „Това не е за теб“ или „Една жена не може да направи това“. От повече от два века насам Johnnie Walker е символ на прогреса и вярата, че силните женски модели на подражание могат да вдъхновят самоусъвършенстването. Марката е посветена на позитивната промяна и подкрепата към жените, а в последните години заема активна позиция за вдъхновяването им да преодолеят вътрешните си несигурности, за да поемат уверено по собствените си пътища.

Неравенството между половете е особено видимо в музикалната индустрия, където талантът често не е достатъчен фактор за успех. Всъщност, към края на февруари тази година в България няма нито една жена DJ в TOP 50 на най-голямата стрийминг платформа, което подсилва усещането, че жените в музиката трябва да полагат значително повече усилия, за да получат признание. И все пак безброй талантливи жени всеки ден доказват, че те принадлежат на сцената, а кампанията „Преодолей съмненията“ на Johnnie Walker е тук, за да ги подкрепи.

Като част от кампанията, музикантки от Централна и Източна Европа ще бъдат подкрепени чрез силна инициатива: по време на техни събития в подходите към залите ще бъдат монтирани големи подови стикери с надпис „Няма да успееш“, които ще бъдат буквално стъпкани от хилядите фенове, които ще унищожат надписа стъпка по стъпка, доказвайки, че жените могат и градят успешни кариери в музикалната индустрия. В България лице на кампанията е Глория Петкова.

Инициативата започва на 8 март, Международен ден на жената.

Кампанията демонстрира, че не само символично, но и буквално жените могат да преодолеят съмненията и предразсъдъците, заложени пред тях. Това убеждение идеално съвпада с философията на Johnnie Walker за устойчивост и постоянно усъвършенстване. Иконичният слоган “Keep Walking” не се отнася единствено към личностното израстване, но и към възможностите ни да прогресираме заедно като общество към едно по-справедливо бъдеще. С тази кампания Johnnie Walker подсилва своето напредничаво послание: жените заслужават своето място сред най-добрите. Светът се променя, а ние сме част от този път напред.

 

#JohnnieWalker #ПреодолейСъмненията #KeepWalking

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти