Модните тенденции се променят непрекъснато. Носенето на ежедневни, но стилни тоалети за почти всеки повод и воденето на спортен начин на живот е не само обичайна практика, но и непрекъснато нарастващ пазарен сегмент в модната индустрия днес.
Стилът по улиците се промени. Жените са облечени с клинове, кроп топове и спортни сутиени, мъжете носят спортни панталони, клинове, суитчери и маратонки. Всички изглеждат като току-що излезнали от фитнеса, докато всъщност вършат ежедневните си дейности, срещат се с приятели за обяд или се отиват да пазаруват.
Този начин на живот подчертава, че хората имат нужда от удобно облекло. Въплъщавайки атлетичен и непринуден стил спортен стил за свободно време. И няма съмнение, че този сегмент на модния пазар е във възход.
Кой носи спортно облекло в свободното време?
Хората, които носят спортно облекло в ежедневието си, са на възраст между 16 и 30 години. Те се чувстват по-млади и също така се обличат младежки. Фитнесът става все по-важен, и се налага и при-възрастите над 30 год., така че и тази възрастова група, носи спортно облекло в свободното си време. Това се превърна по-скоро в модно изявление.
Облеклото и обувките за спорт имат влияние върху модния дизайн. Те могат да се носят за спорт, упражнения или тренировки, но също и за ежедневно облекло. Тук става дума за този ежедневен аспект на активното облекло и крайната употреба на продукта може да е различна от това, за което е специално проектиран.
Спортът не е мода или краткосрочна тенденция. Тъй като ставаме все по-отговорни за здравето и начина си на живот, спортното облекло е от онези продуктови области, които ще продължат да се налагат като част от гардероба на потребителите. Хората обичат да купуват марки, те купуват както качество, така и функционалност и иновации и са склонни да бъдат много лоялни към своите брандове.
Спортистите като инфлуенсъри
Когато става въпрос за спортно облекло, инфлуенсър маркетингът е ефективен инструмент, който помага на брандовете да откроят своя профил като страхотна спортна марка. Поради това все повече и големи брандове се свързват със знаменитости за рекламни кампании или техни колекции и сключват споразумения за спонсорство с известни спортисти.
Воденето на спортен и здравословен живот се превърна в нещо повече от модна тенденция: това е състояние на духа. Следователно прилагането на небрежно, но естетично чувство за стил винаги ще бъде популярно. Модните марки, които планират производството си въз основа на този установен начин на живот, максимизират своите пазарни възможности.
Защо трябва да купуваме висококачествено спортно облекло
Спортното облекло е нещо, от което никога не бива да спестявате, особено ако планирате да го носите за активни спортове.
Качественото спортно облекло ще издържи дълго време и изискванията към активните дрехи по време на тренировка са да издържат на натоварване. Ще ви излезне доста по-скъпо, ако купувате по-евтини спортни облекла и ги сменяте редовно.
Спортното облекло се пере лесно и можете да хвърляте в пералнята своите дрехи, които ще се връщат в идеален вид всеки път, без да е нужно да ги гладите.