Как се създава бельото на Astratex?

Платена публикация

3
Снимка: ASTRATEX

Вече над 23 години специалистът по бельо и бански Astratex предлага както продукти на световноизвестни първокласни марки, така и модели на реномирани производители от Европа и света. Все по-голяма част от асортимента на онлайн търговеца обаче се състои от продукти с марката Astratex, която се създава под диригентството на техните in-house дизайнери. Как се създава бельото им, ще разберете в следващите редове.

Мнението на клиентите е на първо място

Да се създаде сутиен, който хиляди жени ще обикнат, не е лесна работа. Този предизвикателен процес може да отнеме дори цяла година. Специалистите на Astratex винаги следят най-новите трендове, имайки перфектен поглед върху пазара за бельо. Въз основа на своите наблюдения те създават колекциите си за следващите сезони. Дизайнерите на специалистът по бельо споделят, че обратната връзка на клиентите е ключова. Благодарение на нея, в бельото могат да се проектират желанията и нуждите на купувачите, така че да се създадат перфектни продукти.

След като дизайнерският отдел научи какво бельо обичат да купуват дамите, следва определяне на специфичен дизайн и кройка, и разработване на продукта, който се оптимизира и коригира до постигане на съвършенство. Astratex обръща внимание и на най-малките детайли, независимо дали става дума за бельо, нощно облекло или бански. Освен това дизайнерите тестват всички продукти директно върху собственото си тяло, за да подсигурят максимално удобни модели.

Изборът на материи е друга важна стъпка. Те трябва да бъдат не само качествени и удобни за носене, но и красиви, за да подсигурят приятната визия на крайния продукт. Маркета Пашова, Private Label Team Leader, казва „Трябва физически да докоснем и тестваме всички материали, за да проверим качеството им и да видим дали пасват на планираната кройка. Винаги избираме всичко много внимателно, поради което обикновено се свързваме с няколко доказани доставчици“.

3
Снимка: ASTRATEX

Целият офис изпробва прототипите и финалните продукти

Когато параметрите са уточнени и материалите са избрани, финалният дизайн се изпраща на производителя, който ушива първите мостри на продукта. След това те преминават през строги тестове, чрез които се проверяват не само дизайнът и цялата технологична обработка, но и как продуктът пасва на тялото. Тества се и как се държи материята след пране и дали продуктът отговаря на строгите стандарти на Astratex. Накрая когато всичко е абсолютно перфектно, продуктът може да бъде произведен в големи количества.

В изработката на продуктите на Astratex няма място за компромиси. Всеки компромис от страна на дизайнерите ще бъде разпознат от клиента при закупуване на финалния продукт. По време на разработването на моделите е важно всеки от тях да бъде идеален, а ако в някоя фаза има място за подобряване на дадения продукт с определен функционален или дизайнерски елемент, подобрението винаги ще бъде направено.

В случай, че ушитият продукт има дефекти, той се връща на доставчика заедно със заявка за модификации. Ако се наложи, дори няколко пъти. Специалистите на Astratex се възползват и от възможността да тестват произведенията си върху телата на колеги с различна фигура. Така всяка дама в офиса може да сподели мнение за продуктите, как те могат да се подобрят или какви неудобства се забелязват. Подробното тестване е нужно, тъй като продуктите от марката Astratex се произвеждат в големи количества и се предлагат в над 10 страни в Европа. Ако даден продукт не е достатъчно добър, той просто няма да се продаде.

Финална треска

След като продуктът е произведен, се изпращат няколко бройки в снимачното студио на онлайн търговеца, за да се направят качествени снимки. В електронния магазин на Astratex продуктовите изображения са винаги придружени с текстово описание, за да могат клиентите да се запознаят с моделите възможно най-добре преди покупка.

След като даденият нов дизайн е пуснат на пазара, започва трепетното очакване на реакцията на клиентите. Все пак Astratex споделя, че понякога продажбите се влияят и от фактори, които не могат да бъдат предвидени. Такъв бе случаят със сезона на банските през 2020-та, който беше засегнат от пандемията. Но специалистите по бельо запазват хладнокръвие дори и тогава. “Знаехме, че няма да овладеем по-ниските продажби на бански костюми, затова се съсредоточихме върху разработването на колекции нощно и домашно облекло, тъй като и двете категории започнаха да се разрастват по време на карантините“, разаснява Маркета.

На къде върви марката

В момента ателието на Astratex предлага сутиени, доста от които са бестселъри в онлайн магазина, бикини, жартиерни колани, бански и нощно облекло за дами и господа. Плановете са марката да продължи да се развива и в други категории. Но все пак, процесът отнема време. Всяко ново попълнение изисква месеци работа, но те са нужни, за да могат специалистите на Astratex да подсигурят 100% качествена изработка, която да задоволи клиентските очаквания.

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти