Поговорката за пакетчето чай, което във вряща вода показва истинските си качества, често се използва като сравнение за икономически кризи и смутни времена като днешните. Факт е, че секторът на търговията на дребно в момента е доста затруднен. Съществуват обаче различни възможности да подходим и да се опитаме да яхнем момента.
Първи стъпки в предприемачеството
В частния бизнес има закономерности, които да следваме в името на успеха. Ключово правило в директните продажби е, например, да идентифицираме такива продукти, за които има най-голямо търсене на избрания от нас пазар. Жокер: Икономичните и качествени решения жънат голям успех във времена на финансови предизвикателства.
Една от нишите, към които можем да се насочим, е пазарът на детски стоки. Най-напред е редно да проучим възможностите в нашето населено място. Също така е препоръчително да си направим и бизнес план и да пресметнем възможностите си за инвестиране в начинанието, както и да прогнозираме каква възвръщаемост бихме могли да имаме.
След като сме очертали за себе си първоначалната идея, е време да се свържем с дистрибутор на желаната от вас стока, за да можете да обсъдите заедно условията на партньорство. Имайте няколко неща предвид:
► Все още чуждестранният внос се котира по-добре от родното производство, особено що се отнася до Западна Европа;
► Отношенията с няколко ключови дистрибутора могат да усложнят излишно нещата. За предпочитане е поне в самото начало да започнете продажби с малък контингент от сигурни доставчици, които оптимално да покриват голяма част от диапазона стоки, които бихте искали да предлагате.
Количката - нужна на всяко бебе
Една от стоките, които никога не спират да се търсят, това са бебешките колички на едро . На почти всяко домакинство му се налага да си закупи такова приспособление поне веднъж в живота. Освен това те са от детските принадлежности, които както се казва, “скъсваме от употреба”. Количките втора употреба рядко са в безупречно състояние. За някои родители дори е трудно да я опазят за следващото си дете. Като цяло и няма нужда, тъй като вече има много добри марки, които се предлагат и на съвсем достъпни цени.
Разнообразието продава
Изкусните търговци знаят, че потребителите харесват изобилието и възможността да купуват свободно и по свой избор. В последните години пазарът се насити до такава степен, че запратиха в историята конвенционалната количка, предназначена чисто и просто да вози бебето и чантата на мама, закачена на дръжката.
Някои родители днес имат проблеми с често засядащ асансьор или подлез без рампа и търсят възможно най-леката количка. На други им предстои да бутат возилото по тротоари с плаващи плочки и неасфалтирани отсечки покрай новостроящи се сгради - те залагат на маневреността. Затова и бебешките превозни средства са най-различни, мултифункционални и могат да задоволят и най-капризния вкус. Има колички за близнаци, има колички за деца на планинари. Има и колички, които могат да се преправят на столчета за хранене, за кола и др.
Качеството печели лоялността на клиентите
Рекламата работи най-добре, когато е искрена и неподправена. Когато веднъж сте доказали на своите първи клиенти, можете да бъдете сигурни, че те ще разкажат и на близките и приятелите си за вашето магазинче. Някои от тях ще побързат да дойдат при вас, за да се снабдят и те с хубава количка. Така бързо ще наберете оборот и ще можете да заредите бизнеса си с още много нови и разнообразни артикули.
Жокер: доставяйте
В днешно време е почти задължително да извършваме и доставки до адрес или куриерски офис на стоките, които продаваме. Проучете какви възможности можете да предложите на клиентите си в това отношение.
Детските колички могат да бъдат само началото на вашия успешен собствен бизнес. Започнете, като посетите сайта Zizito.com . Детските колички, предлагани тук, са сигурни, безопасни и най-важното – притежават сертификат на SGS.
Той се издава от швейцарската компания за качество SGS (Société Générale de Surveillance) и е гаранция, че продуктите и услугите, които ще предложите на бъдещите си клиенти, отговарят на световните стандарти и местните разпоредби.
SGS е създадена през 1878 г., и отдавна се е утвърдила като световен лидер за проверка, тестване и сертифициране и е призната като глобален еталон за качество и почтеност.