Всяка майка знае кое е най-добро за детето й.
Разбира се, тя стига до това едва след като е попитала няколко други майки, после е пробвала какво работи специално за нейното дете и накрая е готова да сподели опита си с другите.
Голямо проучване* в България наскоро направи точно това – даде възможност на майките да споделят опита си с всички, да препоръчат продуктите, от които са доволни и така да помогнат на следващите, които ще се сблъскат с класическите проблеми като подсичането.
Раздразнената бебешка кожа или подсичането е сред основните причини бебето да се чувства неразположено.
Затова майките търсят продукт, който да съдържа комбинация от съставки – за успокояване, за намаляване на възпалението и възстановяване на кожата.
47,1% от майките, включили се в проучването* „Гласът на майките“ посочват, че се доверяват на Судокрем.
Други 15% използват Судокрем в комбинация с други продукти против подсичане, което превръща крема в най-предпочитаният продукт при подсичане на бебешката кожа.
Половината от жените, родили едно дете, са се доверили на Судокрем, защото са имали възможност да го прилагат и сами да се уверят, че е ефективен и с бързо действие.
Близо 50% са и майките, които и за второто си дете избират същия крем.
И все пак да не забравяме, че най-добрата грижа за нежната бебешка кожа е ежедневната защита срещу подсичане.
Ето как да правите това в три лесни стъпки:
ПОЧИСТЕТЕ: внимателно почистете зоната под пелените с топла вода и памучна или мокри кърпи (ако кожата на бебето е чувствителна, по-скоро използвайте вода и памучна кърпа), като не забравяте да почистите и всички гънки;
ПОДСУШЕТЕ: нежно подсушете зоната, в най-добрия случай с памучна кърпа. Ако имате възможност, сега е времето да оставите бебето без пелени, за да подиша кожата. Няколко минути всеки ден са имат осезаем благоприятен ефект;
НАНЕСЕТЕ: нанасяйте крем против подсичане Судокрем при всяка смяна на пелените. Той не само запазва естествената влажност на кожата, но и създава бариера срещу субстанциите, които могат да я възпалят.
*Mother’s Voice показва какво е мнението на майките относно 12 категории бебешки продукти:
- Целевата аудитория на проучването е майки с бебета на възраст от 3 до 12 месеца в България
- Проучването е проведено през месец Април 2017 година и включва 1200 майки
- Цел на Mother’s Voice е да „чуе“ какво е мнението на майките и какво определя техният избор
Категориите на проучването са: пелени, мокри кърпички, крем против подсичане, хранителни продукти (адаптирано мляко, пюрета, млечни храни), бебешки бутилки, залъгалки, физиологичен разтвор, бебешки шампоан и душ-гел, бебешки прах за пране и омекотител.