През месец октомври NESTLÉ® FITNESS® стартира кампания за насърчаване на прегледите за превенция на рака на гърдата в страната. Това е част от глобалната ангажираност на марката да подчертае важността на редовните прегледи.
NESTLÉ® FITNESS® вече 6 години подкрепя инициативата „Розова панделка“ и стимулира дамите да отделят време и внимание на своето здраве, като за първа година марката ще направи това и в България.
NESTLÉ® FITNESS® окуражава жените по света да оставят за малко мобилните устройства и вместо това да сложат ръце на гърдите си през октомври. Глобалните цифри показват, че хората проверяват телефоните над 100* пъти на ден, но невинаги обръщат внимание на нещата, които имат най-голямо значение.
Едно от тези неща за дамите е да прегледат гърдите си за ранни признаци на рак на гърдата.
Прегледът веднъж месечно може да ни помогне да уловим всякакви аномалии навреме - ключов фактор за оцеляване от рака на гърдата.
Именно по тази причина, 500 дами ще имат възможността да се изследват безплатно в трите партньорски болници - Медицински комплекс "Майчин дом" в гр. Варна, Болница "ВИТА" в гр. София и Болница "Тракия" в гр. Стара Загора по време на кампанията „Розова панделка“.
Единственото условие е да си запазят час в обявените предварително дати. Освен това, във връзка с кампанията на NESTLÉ® FITNESS®, д-р Младенов от Болница "ВИТА" подготви съвети и демонстрации за жените как да правят редовните си прегледи на гърдите и в домашни условия. Датите и условията за записване ще бъдат обявени на Facebook страницата на NESTLÉ® FITNESS®: .
Подходът на NESTLÉ® FITNESS® е да мотивира дамите да обичат себе си и да се чувстват добре в кожата си, да са щастливи и здрави.
Затова марката призовава всички дами да станат посланици на позитивната идея, като се прегледат и качат своя снимка във Facebook с хаштаг #HandsOn и #HandsOnBulgaria с ръка, поставена на гърдите и да предизвикат три жени да направят същото. Първите двеста участнички ще получат символа на кампанията върху тениска, с която с гордост могат да споделят съпричастността в превенцията на рака на гърдата. Повече подробности ще бъдат качени на Facebook страницата на NESTLÉ® FITNESS®.
Мисията на NESTLÉ® FITNESS е да наблегне на важността на редовните прегледи за превенция в борбата срещу рака на гърдата, както при специалист, така и в домашни условия.
Чрез помощта на участниците и посланиците, организаторите се надяват кампанията в подкрепа на Розовата панделка да достигне до по-голям брой хора и по този начин да спомогнат за повишаване нивото на превенция в страната и превръщането на инициативата в традиция.
Повече информация за самостоятелното преглеждане на гърдите може да намерите тук >>>