Покрай постоянния прилив на нови технологични чудеса, връзката ни с интернет е винаги с нас, което води до постоянното ни изкушение да пазаруваме онлайн, става ясно от ново международно проучване.
Разбира се, най-активни в това начинание са жените, като новите данни показват, че повечето от тях пазаруват, дори когато са във фитнеса или на работна среща, а някои от запитаните признали, че изобщо не се притесняват да си поръчат даден артикул от интернет по време на сватбата на техен близък.
И ако се чудите как успяват другите жени да следят всичките си разходи и кога им остава време за цялото това пазаруване, когато вие нямате време дори да отидете до банката, вероятно отговора се крие в новата услуга MyFin. Тя дава възможност на потребителите си да правят разплащания само с няколко клика. Вече не е нужно да чакате пред офис на банка, за да платите вноската за урока по френски, може да го направите и от дивана, офиса или дори от сватбеното тържество на приятелка.
Благодарение на бума на таблети и смартфони, хората могат да сърфират във виртуалната мрежа, където и когато си поискат, което обяснява и защо онлайн пазаруването става все по-популярна тенденция, разкриват експертите.
В изследването са участвали 1000 представителки на нежния пол, като 37% коментират, че редовно купуват артикули от интернет, докато са в леглото, а горе-долу същият е и процентът на дамите, използващи офиса за онлайн покупки.
Близо 25% от интервюираните пък разказват, че почти винаги влизат в социалните мрежи, за да получат одобрение на избраната от тях стока и от своите приятели.