Напоследък Dior се отличава с нестандартни декори за ревютата си, но по време на Седмицата на модата в Ню Йорк засега най-много внимание в това отношение заслужи Ralph Lauren.
Модната къща преобрази своя бутик на Медисън Авеню в кафенето на Ралф Лорън, наскоро открито на Пето Авеню в Голямата ябълка – Ralph’s Coffee .
За разлика от пищното шоу в Сентръл Парк от миналия сезон по случай 50-годишния юбилей на марката, сега тя заложи на уютна обстановка, където гостите бяха поканени на закуска.
В кафенето липсваха прожектори и подиум – вместо по котешката пътека моделите слизаха по стълби и се разхождаха около маси, а посетителите бяха посрещнати от стилни келнери, които предлагаха сладкиши и кафе. Идеята на дизайнера Ралф Лорън е обстановката да улови атмосферата на новата колекция Ralph Lauren пролет-лято 2019.
Тя включва предимно семпли и опростени кройки в бяло, златно и черно. При вечерните облекла почетно място заемаха черните и златни тонове, а внимание спечелиха още изцяло бели тоалети, големи цветя, панталони с широки крачоли и сака във военен стил.