От 19 септември в магазина на шведската марка "H&M" ("Ейч енд Ем") в "Сердика Център" в София ще бъде налична капсулната мъжка колекция "Mauritz Archive" за сезон есен/зима 2013-2014.
Селекцията включва 21 модела облекла и аксесоари, вдъхновени от активния живот, който модерният мъж води.
Всъщност през 1968 г. основателят на "H&M" Ерлинг Першон купува магазина "Mauritz Widforss" в центъра на Стокхолм, в който се предлагат мъжки връхни облекла. Магазинът се намира в съседство с един от първите магазини "Hennes", който Першон иска да разшири. Той нарича новия магазин "Hennes & Mauritz" ("H&M"). Известно време магазинът продължава да предлага стоките на "Mauritz", което означава, че мъжките облекла, вдъхновени от активностите на открито, са едни от първите, продавани от бранда "H&M".
За по-автентично усещане при изработката на повечето облекла са използвани специални материи като промазан памук и различни видове вълна.