Срещата с добрия парфюм е като среща със стар приятел, не сте общували с години, а когато заговорите, сякаш времето спира и пак улавяте магията на общия език.
Това усещане събуждат трите ароматни предложения, които привличат вниманието в последните дни на 2013 г.
Горещата кампания на легендарния Chanel N°5 изважда от архивите на историята една реплика, изречена от Мерилин Монро през 1952 г. пред списание "Life".
Откровен и остроумен отговор на провокативния въпрос - "Какво носи в леглото", към категоричния секссимвол от 60-те, превръща Монро в най-добрия посланик на аромата, заради откровеността на отговора – Chanel N°5.
Съживена от мистиката около аромата, днес репликата на най-желаната жена на XX век, отеква в ушите като мантра, която превръща легендата в реалност и напомня как ухае ароматното олицетворение на вечната женственост.
Парфюмеристът Франсоа Демаши отбелязва края на годината с нова интерпретация на J’adore, още по-отдадена на златото - от селекцията на материалите до композицията и цвета на есенцията.
В полетата на Грас с майска роза и жасмин, тупти сърцето и на J’adore L’Or, Essence de Parfum от Dior.
Реколтата е ексклузивно пазена за марката в Le Domaine de Manon - имение, менажирано от едно семейство в продължение на три поколения, което поддържа традициите на качеството в култивирането, събирайки жасмина и розата на ръка.
Благодарение на изключителната концентрация, консистенцията на аромата оставя копринена следа върху кожата.
Dolce & Gabbana интригуват с нови лимитирани ароматни версии на The One, режисирани в зашеметяваща кампания от майстора на психологическото въздействие Мартин Скорсезе.
Скарлет Йохансон и Матю Маконъхи се срещат в черно-бялата фабула на Street of Dreams, за да споделят тържеството на красотата и италианската естетика, обсипано във великолепието на нотки бергамот и мандарина в съчетание с личи, праскова и бяла лилия, подсилени от амбра, ванилия и мускус.