Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, показва съвместната капсулна колекция TommyXGigi за Пролет 2017. Това е втората колекция, създадена в сътрудничество със световния посланик на дамското облекло на марката Джиджи Хадид.
През октомври 2016 г. Томи Хилфигър и Джиджи Хадид поканиха феновете на марката да участват в създаването на пролетната им колекция чрез инициативата “❤ to be Part”.
Потребителите имаха възможност да гласуват за своите любими модели в социалните медии. Четирите най-популярни облекла – бомър, суитчър, поло и дънки, бяха украсени със значки от лицата на кампанията Наоми Дейвис (The Rockstar Diaries), Камил Шериер (Over the Rainbow) и Еленор Калдър (The Trend Pear) и ще бъдат включени в ревюто TOMMYNOW.
Колекцията TommyXGigi за Пролет 2017 г. включва бельо, обувки и аксесоари, включително часовници и слънчеви очила. Моделите представят уникалния поглед на Джиджи Хадид върху съвременната мода, съчетан с характерния за Томи Хилфигър класически американски стил.
Вдъхновени от концепцията на марката “Summer of Love”, облеклата са в калифорнийски West Coast стил и са украсени със значки и лепенки. Ръгби райета, деним и удобни кройки препращат към спокойната и безгрижна атмосфера на слънчевия щат, а емблематичните цветове на Tommy Hilfiger – червено, синьо и бяло, присъстват във всички модели.
Томи Хилфигър обяви, че Джиджи Хадид е световен посланик на марката през декември 2015, с което разшири дамските си колекции по целия свят. Дрехите представят свежия поглед на дизайнера и затвърждават Tommy Hilfiger като премиум марка, предлагаща стилни класики с раздвижени детайли.
Феновете могат да научат повече за колекцията и шоуто TOMMYNOW на tommy.com и в социалните медии и да използват таговете #TommyXGigi и @TommyHilfiger.
Колекцията ще бъде достъпна в магазините на Tommy Hilfiger в България от 1-ви март.
За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.