Като официален спонсор на облеклото на рок групата „Ролинг Стоунс“ за изложбата им „Ексхибиционизъм“, Томи Хилфигър създаде капсулна колекция, част от "Hilfiger Denim", вдъхновена от музиката на бандата.
Дизайните включват дамски и мъжки тениски с графики, свързани с „Ролинг Стоунс“, вариращи от горилата на обложката на албума "GRRR!” до емблематичното лого с изплезения език, придружено от знамето на САЩ в стил Pop Art.
Колекцията включва още мъжки и дамски якета, сатенени бомъри с бродирано лого, кожени якета с рисунки на групата, винтидж избелени дънкови якета и якета с джобове с кръпки и баджове на групата.
„Ролинг Стоунс“ бяха една от първите банди, в които се влюбих като дете и тяхната музика остана неизчерпаем източник на вдъхновение за мен“, сподели Томи Хилфигър.
„За мен е чест, че членовете на групата са мои дългогодишни приятели и че сме преживели толкова страхотни моменти заедно, включително спонсорирането на тяхното турне „No Security” през 1999 г.
През цялата си кариера винаги съм търсил начини да свържа модата и музиката и изложбата „Ексхибиционизъм“ е още една невероятна възможност тези два свята да се слеят“.
„Ексхибиционизъм“ изследва издигането на „Ролинг Стоунс“ от блус банда в Лондон през 60-те до глобален културен феномен. Изложбата представя 50-годишната история на групата и показва над 500 оригинални артефакти.
Сред останалите гости на премиерата в Северна Америка бяха Мартин Скорсезе, Мат Лауър, Джими Фалън, Лорн Майкълс, Джон Варватос, Ана Суи, Марк Джейкъбс, Люк Тредуей, Боб Грюн, Пати Ричардс, Тиодора Ричардс, Ела Ричардс, Шарлът Уотс, Сали Ууд и други.
За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на Tommy Hilfiger.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.