Супермоделът представи колекцията „ТommyXGigi” в Токио, като част от турнето #ТogetherTour. Всеки град от обиколката допълва по уникален начин спецификата на дрехите.
Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че супермоделът Джиджи Хадид посети Токио, като част от турнето #ТogetherTour, което включва Ню Йорк, Берлин, Милано, Дубай и Шанхай.
Джиджи започна деня си със среща в кафенето „Kawaii Monster“ с блогъри като Алекса, Рика Тачино, Джулия Ейб, Ерика Голд, Елиза Бейкър, Матсу-ю и Усуке Хида. Концепцията на кафенето е дело на известния арт дизайнер Себастиан Масуда и в него бяха представени най-интересните примери от поп-културата и модата хараджуку.
Блогърите споделиха с Джиджи своите впечатления и допълниха колекцията TommyXGigi с уникалния си стил. Хадид се срещна и с клиенти и приятели на марката Tommy Hilfiger в магазина в Omotesando, където представи любимите си облекла от съвместната колекция с Томи Хилфигър.
Колекцията TommyXGigi включва дамски спортни облекла, обувки и аксесоари, слънчеви очила, часовници и аромата THE GIRL. Тя съчетава модерния стил на Хадид и характерния за Хилфигър класически американски стил. Колекцията е небрежна, младежка и свежа и отразява игривия, романтичен поглед на Джиджи върху класическите морски мотиви. Колекцията отговаря на харизматичната личност на Джиджи - ярка и позитивна, а стилът й е уверен, безупречен и готин.
Световната премиера на колекцията TommyXGigi се състоя по време на седмицата на модата в Ню Йорк на 9-ти септември.
Томи Хилфигър беше домакин на първото иновативно шоу #TOMMYNOW, което представи нова ера в демократизирането на модата.
#TogetherTour стартира в Берлин на 2 септември 2016 г., когато супермоделът присъства на шоуто Bread & Butter на Zalando и показа колекцията #TommyXGigi за първи път. След това Джиджи Хадид посети Милано и Дубай.
# # #
За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall и Serdika Center в София.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.