Британски социолози са установили, че средностатистическата жена на Острова сменя по-драстично начина си на гримиране и обличане през 12 години.
По отношение на козметиката повечето анкетирани дами разкриват, че купуват един и същ фон дьо тен или червило в продължение на 3,8 години.
Ако говорим за стила на гримиране, то първият по-видимо променен ракурс в неговото нанасяне настъпва след навършване на 28,5-годишна възраст.
Повечето представителки на нежния пол заменят ползването на един козметичен артикул с друг основно заради по-изгодната цена, се казва още в проучването.
Данните показват, че две трети от запитаните най-често започват да носят по-малко грим, наближат ли 30-те, с което целят максимално да се приближат до естествения си вид, а 72% от интервюираните коментират, че никога не излизат от вкъщи, без да са поставили спирала върху миглите си.
Изследването разкрива още, че масово британките на 35-годишна възраст харчат малко над 28 паунда за козметични продукти всеки месец.