Модната компания за дамско бельо „Виктория сикрет” понесе сериозни критики, след като публикува снимка в социалните мрежи на свой модел, която очевидно е обработена на фотошоп.
На рекламата се вижда жена в гръб, облечена в бельо на марката.
На пръв поглед няма нищо нередно, но при повторно вглеждане се вижда, че от снимката липсва основна част на манекенката, а именно едната полови на нейното дупе като по този начин тя е направена да изглежда значително по-слаба.
Голяма част от критиките срещу компанията бяха насочени не само срещу употребата на фотошоп и умишлен изкривения образ на женското тяло, но и заради това, че модната индустрия за пореден път налага образа на изключително слаби жени като модели за красота.
За разлика от „Виктория сикрет” друга компания за бельо - Aerie, предприе по-различен подход за реклама. Преди година тя официално престана да използва фотошоп в своите реклами.
Oт тогава компанията отчита покачване на продажбите си - през първата половина на фискалната 2015 г. тя е отчела увеличение с 18%, посочва изданието „Бизнес инсайдър”.
Прочетете още:
Кийра Найтли протестира гола срещу фотошоп
Манекенки като "след погребение"