Холивудската актриса Никол Кидман ще бъде лице на есенната рекламна кампания на марката обувки "Jimmy Choo" ("Джими Чу").
"Аз съм голяма почитателка на Никол Кидман и за мен е чест да работя с нея. Тя е една от най-прекрасните съвременни актриси и смятам, че може да покаже блясъка на марката заради нейната деликатност, усещане за предизвикателство, сила, чувственост и елегантност", заяви творческият директор на бранда Сандра Чой.
Рекламните фотоси с Кидман ще се появят през август и според запознати източници показват силата и съблазънта на жената, носеща обувките и аксесоарите с логото на "Jimmy Choo".
"Винаги съм обичала модата и често я използвам като начин да стигна до героините си. Има много сложност, мистерия и женственост в жената на "Jimmy Choo", сподели Кидман.
Преди време 45-годишната австралийка участва в рекламни кампании на парфюма "Chanel №5" и на часовниците "Omega", a неотдавна завърши снимките на биографичния филм за Грейс Кели "Grace of Monaco", чиято премиера е насрочена за края на тази година.
Тази седмица Кидман започва ангажиментите си като член на журито на кинофестивала в Кан, който стартира днес. Макар да залагат на добре известни манекенки, от компанията "Jimmy Choo" не за първи път избират знаменитост за тяхно лице. През 2006 г. марката покани за свои рекламни лица легендарния музикант, композитор и продуцент Куинси Джоунс заедно с модела и актриса Моли Симс.
* Брандът "Jimmy Choo" e основан през 1996 г. от дизайнера с малоазийски произход Джими Чу и британката Тамара Мелън, която по онова време е редактор в британското издание на списание "Vogue" ("Вог"). Днес брандът е сред най-известните производители на луксозни обувки, чанти и редица други аксесоари. Компанията притежава над 115 магазина в 32 държави и е оценена на повече от 500 милиона долара, а сред най-запалените почитателки на артикулите й са Дженифър Лопес, Сара Джесика Паркър, Виктория Бекъм, Елизабет Хърли, Риана и др.