Този петък (20 ноември) Fashion Days, модна дестинация номер едно, ще стартира своята Back Friday кампания “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” с отстъпки до -90% за 1000 марки и 600 000 продукта.
Ексклузивен достъп до кампанията ще имат всички потребители на мобилните приложения на Fashion Days. Те имат възможност да започнат да пазаруват още от вчера вечерта, в четвъртък, четири часа преди официалния старт на кампанията в полунощ. Black Friday ще продължи три дни и ще приключи в края на 22 ноември, неделя.
Темата на кампанията - “BE A TRUE FASHION DETECTIVE“, отразява новите функционалности на сайта fashiondays.bg.
Благодарение на полето за търсене и филтрите за цвят, цена, марка, продуктова категория и размер, потребителите могат още по-лесно и бързо да намират това, което търсят. Името на кампанията приканва всички да изпробват новите функционалности, да се превърнат в модни детективи и да грабнат най-добрите оферти в рамките на Black Friday.
Кампанията включва отстъпки до -90% за стотици хиляди продукти, сред които облекла, обувки и аксесоари от световно известни модни брандове като Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri и много други.
„Тази година организираме разпродажбата Black Friday за трети пореден път след невероятния успех на предходните две издания на кампанията. Нашата цел е да предложим голямо продуктово разнообразие на много ниски цени и затова тази година сме предвидили отстъпки на обща стойност 18 000 000 евро“, съобщи Габор Чех, CEO Fashion Days Group.
„Благодарение на новия си бизнес модел, Fashion Days премина от уебсайт с ограничени във времето кампании с големи отстъпки в онлайн магазин, предлагащ най-новите тенденции и колекции. Това ни позволява да осигурим на потребителите си достъп до огромно продуктово разнообразие с бърза доставка“, добави още Габор Чех.
Миналата година забележителният интерес към Black Friday доведе до рекордната продажба на 200 000 продукта с отстъпки на обща стойност 8,4 млн евро. С 75% от общия брой потребители, жените се оказаха по-активните купувачи в сравнение с мъжете, които бяха 25%.
Fashion Days обяви официално и новата 3.0 версия на своите мобилни приложения. С нея онлайн магазинът е изцяло отворен за всички потребители на мобилните приложения без регистрация, като им осигурява достъп до абсолютно всички продукти и възможност да правят поръчки без да създават профил. В момента повече от 45% от общия обем продажби на Fashion Days се осъществяват през мобилни устройства. Благодарение на постоянните подобрения в апликациите за iOS и Android, компанията очаква продажбите през този канал да продължат да се покачват.