Абсолютно противопоказно е да концентрираме вниманието си върху любовта само в един февруарски ден, защото тя е винаги около нас, ако имаме очи да я видим.
Любовта е евъргрийн вдъхновение за всички творци и тематично този месец намира израз в нов аромат Loverdose.
Типично за философията на марката "Дизел" (Diesel), избрала международно разпознаваема дума и символ на петролната криза и на 70-те за своя идентификация.
Поразително добри кампании "за успешен живот" (for successful living), които благодарение на Ренцо Росо (придобива напълно фирмата през 1985 г.) не следват стереотипите на модния свят, а ги създават.
Това, разбира се моментално се оценява от всички независими млади хора, желаещи да изразят своята индивидуалност и днес "Дизел" е силно разпознаваем лейбъл със световен успех, верен на провокацията и посланието между редовете.
"Loverdose" не прави изключение - играта на думи ни намига още със заглавието на аромата, което може да се интерпретира като "Lover Dose" или като "Love Overdose". Състава е не по-малко закачлив с тайните си молекули (феромони), стимулиращи хипоталамуса, който контролира сигнала за привличане и желание.
Виновни за попадането ви в плен на това "красиво, но смъртоносно оръжие за съблазняване" са носовете на безспорните парфюмерийни капацитети Оливие Кресп и Онорин Блан, подписали не един ароматен шедьовър.