H&M с гордост съобщава, че следващата дизайнерска колаборация на марката ще бъде с KENZO – ярката и игрива парижка модна къща, която улавя енергията на глобалната култура и създава свой уникален младежки дух.
Творческите директори Керол Лим и Умберто Леон ще обогатят H&M с духа на KENZO, създавайки колекции облекла и аксесоари за мъже и за жени. KENZO x H&M ще се появи в над 250 избрани магазина на H&M в цял свят, както и онлайн, на 3 ноември 2016 г.
След като се присъединяват към модната къща през 2011 г., Керол Лим и Умберто Леон задават свой собствен дневен ред в модата със забележителни модни колекции в дръзки цветове и ярки принтове, представяни с ефектни ревюта, артистични колаборации и креативни дигитални кампании.
Глобалните влияния и традиции се съчетават и смесват с енергията на улицата, намирайки място в колекции, които са едновременно вдъхновяващи и достъпни за феновете на модната къща в целия свят.
В KENZO модата дава израз на свободата, радостта и индивидуалността.
„Нямаме търпение да представим KENZO x H&M пред света и да споделим с всички тази креативна и забавна колекция, създадена с любов към модата“, казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.
„С тази колаборация с H&M искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на KENZO всеки жител на
планетата“, споделят Керол Лим и Умберто Леон, творчески директори на KENZO.