Скорошни социологически данни, публикувани в британския сайт "Dailymail.co.uk", разкриват, че повечето жени сменят по-драстично начина си на гримиране през 11 години.
В международната анкета са участвали над 2000 жени, като масово те споделили, че ползват един и същи цвят червило, спирала и сенки за очи около 11,3 години.
Най-честите промени по отношение на макиажа са свързани с намаляване на количеството грим, поставян върху лицето, което с напредване на възрастта се наблюдава при 59% от анкетираните.
Средностатистическата жена харчи около 25-30 евро за козметични продукти на месец. Ако една дама е свикнала с даден бранд козметика, тя "не й изневерява" за 4-годишен период от време.
Най-често представителките на нежния пол сменят една марка с друга заради по-изгодната цена.
Над 26% от интервюираните жени допълват, че никога не излизат от вкъщи, без да са нанесли спирала и червило върху своето лице.