Прочутият дизайнер Роберто Кавали (RobertoCavalli.com) нарече Шанел (Chanel) марката на бабите.
70-годишният моделиер неотдавна откри бутик в шикозния район Аояма в Япония и заяви, че е избрал сравнително тиха задна уличка вместо оживената търговска област Гинза, защото знае, че младите хора ще отидат при него, а бабите и майките им ще изберат Шанел.
"Искам купувачите да ме открият. Не трябва да ме откриват случайно, докато се разхождат в Гинза. Мисля, че това наистина е печеливша стратегия. Ще покажа това на скъпите господа от Шанел и други подобни марки.
Съгласен съм, вие обличайте бабите и майките, а аз ще обличам децата им. Въпреки че съм стар, другите хора не знаят това. Правя много младежка мода", сподели дизайнерът.
Главният редактро на американския Вог ("Vogue") - Ана Уинтър, нарече преди няколко години Кавали "дизайнерът на проститутките", тъй като според нея дрехите на модния гуру са прекалено кичозни и излишно разголени. Това можеше да е обикновена обида, ако не бе произнесена от такъв авторитет в модните среди, какъвто е Ана.
Кавали не понесе добре критиката, но не се и повлия от нея и остана верен на стила си.
Дизайнерът споделя, че е много развълнуван от откриването на първия си бутик в Япония и дори смята да отвори кафене или ресторант в Токио по подобие на заведенията си в Милано, Флоренция и Дубай.
"Харесвам младите японци, така че искам да съм с тях малко по-често", допълни Кавали.