Продажбите на модната марка "Бърбъри" нараснали, след като Ромео Бекъм стана лице на пролетно-лятната рекламна кампания.
Тожа съобщиха БГНЕС.
Продажбите на модната къща са се увеличили с 13% след наемането на 10-годишния син на футболиста Дейвид Бекъм и съпругата му дизайнерка Виктория, който стана лице на новата колекция.
"Семейство Бекъм са крале в шоубизнеса, така че не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео се превърна в огромен успех.
С красивия външен вид на баща си и удивителния усет към дрехите на майка си той е идеалният модел.
Другите марки ще се избият за договор с него", разкри запознат източник пред британския таблоид "Сън".
Ромео, който позира с моделите Кара Делевин и Еди Кембъл, беше заснет в един от прочутите шлифери на "Бърбъри" и в блестяща синя риза.
Въпреки младостта му, начинаещият модел имал прекрасно чувство към дрехите и проявил изключителен професионализъм по време на снимките.
"Ромео обича модата. Той има свое мнение, беше много ангажиран с това, което носи. Той е много сладък и е толкова добре възпитан", заяви преди време директорът на Бърбъри Кристофър Бейли.
Макар че в последно време продажбите на "Бърбъри" ту намаляват, ту се увеличават, рекламите с Ромео се радвали на изключителен интерес от страна на клиентите.